Odpověděl/a – 2.listopad 23:19
… jedna z jeho nevýhod je váha >>> nemůže se používat proto jako horní deska na mostech (i na nový D1 je na mostech asfalt), dále složitost zpracování (například ohledně deště je to s balenou jednodušší)… vzhledem k velikosti mašin a finišérů nemožnost provádět opravy za provozu při střídavém provozu (ani beton není věčný) … problém je s roztažností, proto se pravidelně prořezává (to jsou ony desky, které se pak pohybují nahoru a dolu a drncá to >>> na D1 vkládají trny do příčných spar, aby tomuto posuvu zabránily) … celkově je prostě neekonomický a vyplatí se opravdu jen na dálnicích … jo, jestli najdu rokument, pošlu odkaz …
Odpověděl/a – 2.listopad 23:40
…odkaz na drncání (ve videu je krásně vidět pohyb desek) https://youtu.be/d0eypAHRhlE?t=4m44s
… odkaz na letiště (https://www.youtube.com/watch?v=VXINd078oeg ; https://jihlava.idnes.cz/letadla-na-d1-dosedala-jen-dvakrat-presto-dalnice-letistem-zustane-p95-/jihlava-zpravy.aspx?c=A141023_2110196_jihlava-zpravy_mkk )