Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.září 17:23

"Billboard (3×6 m)

Klasika svého žánru a asi první z formátů outdoor reklamy. Např. v UK mu říkají i hoarding. Obvykle je vidět na místech s velkým provozem či pohybem pěších. Tedy chodců.

Většinou obsahují vtipné (nebo „vtipné“) slogany podpořené působivými (nebo „působivými“) vizuály. Billboardy jsou tvořené tak, aby byly co nejzajímavější. Aby vystoupily ze všech těch šedých i barevných fasád a zaujaly každého, komu na ně padne zrak.

Díky své velikosti jsou zaměřené zejména na chodce, oproti větším formátům však mají např. výhodu, že můžou být umístěné i tam, kde to mají „velcí chlapci“ zakázané.

Bigboard (9,6×3,6 m)

Mezi přednosti tohoto typu poutače patří velikost a atraktivní lokalita. Teda ne, že by tam rostly fialky ve třech řadách hned nad vodopádem s průzračnou vodou. Jde hlavně o to, že jsou postavené tam, kde je jich vidět. A to i v noci. Jsou totiž vybavené osvětlením. V případě, že je o vnitřní osvětlení, hovoříme o backlight. Ten se dá využít tak, aby se vizuál (nebo jeho část), který byl viditelný přes den v noci změnil.

Hodí se hlavně při představení nového produktu, krátkodobých či sezónních kampaních.

Na bigboard je navíc možné nainstalovat kreativní 2D nebo 3D nadstavbu, či statické nebo pohyblivé časti. To znamená, že jestli tam chcete T-Rexa, bude tam ".
atd.

https://blog.tri­ad.cz/marketin­govy-slovnik/bigboardy-billboardy-snowboardy-a-megaboardy/

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 21.září 17:27

"Billboard (3×6 m)

Klasika svého žánru a asi první z formátů outdoor reklamy. Např. v UK mu říkají i hoarding. Obvykle je vidět na místech s velkým provozem či pohybem pěších. Tedy chodců.

Většinou obsahují vtipné (nebo „vtipné“) slogany podpořené působivými (nebo „působivými“) vizuály. Billboardy jsou tvořené tak, aby byly co nejzajímavější. Aby vystoupily ze všech těch šedých i barevných fasád a zaujaly každého, komu na ně padne zrak.

Díky své velikosti jsou zaměřené zejména na chodce, oproti větším formátům však mají např. výhodu, že můžou být umístěné i tam, kde to mají „velcí chlapci“ zakázané.

Bigboard (9,6×3,6 m)

Mezi přednosti tohoto typu poutače patří velikost a atraktivní lokalita. Teda ne, že by tam rostly fialky ve třech řadách hned nad vodopádem s průzračnou vodou. Jde hlavně o to, že jsou postavené tam, kde je jich vidět. A to i v noci. Jsou totiž vybavené osvětlením. V případě, že je o vnitřní osvětlení, hovoříme o backlight. Ten se dá využít tak, aby se vizuál (nebo jeho část), který byl viditelný přes den v noci změnil.

Hodí se hlavně při představení nového produktu, krátkodobých či sezónních kampaních.

Na bigboard je navíc možné nainstalovat kreativní 2D nebo 3D nadstavbu, či statické nebo pohyblivé časti. To znamená, že jestli tam chcete T-Rexa, bude tam ".
atd.

https://blog.tri­ad.cz/marketin­govy-slovnik/bigboardy-billboardy-snowboardy-a-megaboardy/

Výzmam slov

veľká tabuľa → big board
vývesná tabuľa → billboard
reklamná tabuľa → billobard

http://slovnik­.azet.sk/preklad/slo­vensko-anglicky/?q=in­forma%C4%8Dn%C3­%A1+tabu%C4%BEa