Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.březen 19:47

Funkce prodavače se zprofanovala. Myslím si, že je to tím, že v marketech jsou zpravidla nevyučení jedinci, často se střídají, nemají zájem se něco naučit, považují práci za přechodnou. Zřejmě ani peněz není moc. Tací jedinci doplní zboží, možná ví, kde se určitý druh nachází, ale tím to končí.

Ne všichni jsou milí, neznají často odpověď na dotaz, někdy se tváří, jako by je zákazník obtěžoval. Těm se raději vyhýbat.

Je to častější v marketech, ale bohužel i v kamenných obchodech. I při i návštěvě těchto prodejen můžeme narazit na skvělé prodavače, kteří svým produktům rozumí a dokážou poradit a přidají k nákupu úsměv. Ale jsou i tací, kteří se málem diví, co po nich zákazník chce.

Samozřejmě, že se víc poukazuje na ty špatné jedince než na ty dobré. Prot se zobecňuje – „všichni jsou špatní“. Na základě několika jedinců, kteří se nechovají tak, jak by měli, zákazníci házejí všechny do jednoho pytle.

Lidé je považují za podavače zboží, nikoliv jeho prodavače.

Tak se mluví o učitelích, lékařích, úřednicích atd. Bohužel., vždy se najdou jedinci, kteří nedělají dobré jméno ostatním.

Pokud jste vstřícný, ochotný, poradíte atd. určitě to zákazníci ocení a budou k vám rádi chodit.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.březen 8:41

Funkce prodavače se zprofanovala. Myslím si, že je to tím, že v marketech jsou zpravidla nevyučení jedinci, často se střídají, nemají zájem se něco naučit, považují práci za přechodnou. Zřejmě ani peněz není moc. Tací jedinci doplní zboží, možná ví, kde se určitý druh nachází, ale tím to končí.

Ne všichni jsou milí, neznají často odpověď na dotaz, někdy se tváří, jako by je zákazník obtěžoval. Těm se raději vyhýbat.

Je to častější v marketech, ale bohužel i v kamenných obchodech se najdou tací, kteří se málem diví, co po nich zákazník chce Ovšem můžeme však narazit na skvělé prodavače, kteří svým produktům rozumí a dokážou poradit a přidají k nákupu úsměv.

Samozřejmě, že se víc poukazuje na ty špatné jedince než na ty dobré. Prot se zobecňuje – „všichni jsou špatní“. Na základě několika jedinců, kteří se nechovají tak, jak by měli, zákazníci házejí všechny do jednoho pytle.

Lidé je považují za podavače zboží, nikoliv jeho prodavače.

Tak se mluví o učitelích, lékařích, úřednicích atd. Naneštěstí se vždy najdou jedinci, kteří nedělají dobré jméno ostatním.

Pokud jste vstřícný, ochotný, poradíte atd. určitě to zákazníci ocení a budou k vám rádi chodit.