Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.červenec 8:27

Poihled na některé pohádky se mění z psychologického hlediska. Některé pohádky se zde již rozebíraly,

Pohádka o kohoutkovi a slepičce je dnes vykládaná jako příklad korupce, Smolíček – dítě by nemělo věřit cizím lidem, nic od nich nebrat, především citgarety a drogy. . Karkulka dokonce varuje před sexu chtivými muži, které lákají pubertální dívky atd.

Karkulka a reklama na očkování
Tentokrát reklama využila Karkulku jinak. Může jít do lesa, sice ji sežere vlk, ale nechytne klíště. Být neočkovaná, chytne klíště, ale i tak přijde na pospas vlkovi.

Co je lepší?

Rodiče se projeví jako sobečtí, když pošlu Karkulku do lese a neřeší, že se může objevit jiné nebezpečí, než je jen infikované klíště.

Když se nad reklamou zamyslím, tak je jistým způsobem „postavená na hlavu“, chybí jí logika ve vztahu k pohádce.

Pak měli autoři použít jiné dívčí jméno – jediným nebezpečím v lese je jen všelijaká havěť. I když to tak nemusí být …

Domnívám se, že v tomto případě je reklama o očkování nějak mimo, nezapadá do děje pohádky.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.červenec 8:29

Poihled na některé pohádky se mění z psychologického hlediska. Některé pohádky se zde již rozebíraly,

Pohádka o kohoutkovi a slepičce je dnes vykládaná jako příklad korupce, Smolíček – dítě by nemělo věřit cizím lidem, nic od nich nebrat, především citgarety a drogy. . Karkulka dokonce varuje před sexu chtivými muži, které lákají pubertální dívky atd.

Karkulka a reklama na očkování
Tentokrát reklama využila Karkulku jinak. Může jít do lesa, sice ji sežere vlk, ale nechytne klíště. Být neočkovaná, chytne klíště, ale i tak přijde na pospas vlkovi.

Co je lepší?

Rodiče se projeví jako sobečtí, když pošlu Karkulku do lese a neřeší, že se může objevit jiné nebezpečí, než je jen infikované klíště.

Když se nad reklamou zamyslím, tak je jistým způsobem „postavená na hlavu“, chybí jí logika ve vztahu k pohádce.

Pak měli autoři použít jiné dívčí jméno – jediným nebezpečím v lese je jen všelijaká havěť. I když to tak nemusí být …

Domnívám se, že v tomto případě je reklama o očkování nějak mimo pohádku, ale i obecně.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.červenec 10:10

Poihled na některé pohádky se mění z psychologického hlediska. Některé pohádky se zde již rozebíraly,

Pohádka o kohoutkovi a slepičce je dnes vykládaná jako příklad korupce, Smolíček – dítě by nemělo věřit cizím lidem, nic od nich nebrat, především citgarety a drogy. . Karkulka dokonce varuje před sexu chtivými muži, které lákají pubertální dívky atd.

Karkulka a reklama na očkování
Tentokrát reklama využila Karkulku jinak. Může jít do lesa, sice ji sežere vlk, ale nechytne klíště. Být neočkovaná, chytne klíště, ale i tak přijde na pospas vlkovi.

Co je lepší?

Rodiče se projeví jako sobečtí, když pošlu Karkulku do lese a neřeší, že se může objevit jiné nebezpečí, než je jen infikované klíště.

Když se nad reklamou zamyslím, tak je jistým způsobem „postavená na hlavu“, chybí jí logika ve vztahu k pohádce.

Pokud by autoři použili jiné dívčí jméno – jediným nebezpečím v lese je podle nich jen všelijaká havěť. I když to tak nemusí být …

Domnívám se, že v tomto případě je reklama o očkování nějak mimo pohádku, ale i obecně nedokonalá.