Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.květen 22:19

A který plyn máš na mysli? PB je pro přestavbu nejjednodušší a nádoba není pod velkým tlakem. Tedy investičně nejjednodušší a nejlevnější, PB má ± poloviční cenu než benzín, ale auto zvadne (nemá ten výkon). Po 100 – 200 tis. ujetých km se vyplatí. Zemní plyn (CNG) je ještě levnější, ale nádrže jsou už pořádné tlakové nádoby a drahé. Moc čerpacích stanic zatím není. Obě dvě řešení neznamenají žádné řešení, emise CO2 tady jsou pořád a jsou srovnatelné. A pak je tady ještě pohon na vodík, sice jedinou emisí je voda, ale zatím způsob prakticky nepoužitelný.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 6.květen 22:22

A který plyn máš na mysli? PB je pro přestavbu nejjednodušší a nádoba není pod velkým tlakem. Tedy investičně nejjednodušší a nejlevnější, PB má ± poloviční cenu než benzín, ale auto zvadne (nemá ten výkon). Po 100 – 200 tis. ujetých km se investice vyplatí. Zemní plyn (CNG) je ještě levnější, ale nádrže jsou už pořádné tlakové nádoby a drahé. Moc čerpacích stanic zatím není. Obě dvě řešení neznamenají žádné řešení, emise CO2 tady jsou pořád a jsou srovnatelné. A pak je tady ještě pohon na vodík, sice jedinou emisí je voda, ale zatím způsob prakticky nepoužitelný.