Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 13:40

Je to paradox, ale drahý technický benzín je jen prostý destilační produkt z ropy a pro použití do auta naprosto nevhodný (nemá požadované okt. číslo). Je použitelný tak na čištění mastných skvrn, nebo jako rozpouštědlo. Drahý je tak proto, že se jedná o malé balení určené do drogeríí a tam je všechno předražené. Automobilový benzín, i když je výrobně náročnější, je vyráběn a distribuován v obrovském množství, čímž podstatně klesají náklady na výrobu i přepravu. Navíc tam hraje velkou roli i marže obchodníků.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.duben 14:03

Je to paradox, ale drahý technický benzín je jen prostý destilační produkt z ropy a pro použití do auta naprosto nevhodný (nemá požadované okt. číslo). Je použitelný tak na čištění mastných skvrn, nebo jako rozpouštědlo. Drahý je tak proto, že se jedná o malé balení určené do drogeríí a tam je všechno předražené. Automobilový benzín, i když je výrobně náročnější, je vyráběn a distribuován v obrovském množství, čímž podstatně klesají náklady na výrobu i přepravu. Navíc tam hraje velkou roli i marže obchodníků.

Doplněno: barbakanův odkaz je naprosto pravdivý, vím to z vlastní zkušenosti.
Dvoutakty, zvláště ty nízkokompresní, jako u trabíka sežerou všechno, jen je třeba víc mazat ve směsi a o to velkolepěji se kouří – efektivní výroba dýmové clony (policajti nevyfotí ani RZ) 🙂