Odpověděl/a – 17.duben 13:51
Je to jako v zimě,kdy se celou dobu musí topit.
Prostě se přikládá a odstraňuje popel,a to průběžně.
Při plném výkonu kotle bylo třeba udržovat na roštu živý oheň, včas jej očistit od popela a přebytečné strusky, aby se v kotli udržoval stálý, pokud možno plný tlak.
http://historienakolejich.blog.cz/1001/provoz-a-udrzba-lokomotivy
Odpověděl/a – 17.duben 14:02
Je to jako v zimě, kdy se celou dobu musí topit.
Prostě se přikládá a odstraňuje popel, a to průběžně.
Při plném výkonu kotle bylo třeba udržovat na roštu živý oheň, včas jej očistit od popela a přebytečné strusky, aby se v kotli udržoval stálý, pokud možno plný tlak.
http://historienakolejich.blog.cz/1001/provoz-a-udrzba-lokomotivy