Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.duben 13:51

Je to jako v zimě,kdy se celou dobu musí topit.
Prostě se přikládá a odstraňuje popel,a to průběžně.

Popel se pak na určeném místě vyhodil......­......možná,že nějaký filuta vyhazoval popel za jízdy.

Při plném výkonu kotle bylo třeba udržovat na roštu živý oheň, včas jej očistit od popela a přebytečné strusky, aby se v kotli udržoval stálý, pokud možno plný tlak.

http://histori­enakolejich.blog­.cz/1001/provoz-a-udrzba-lokomotivy

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.duben 14:02

Je to jako v zimě, kdy se celou dobu musí topit.
Prostě se přikládá a odstraňuje popel, a to průběžně.

Popel se pak na určeném místě vyhodil......­......možná že nějaký filuta vyhazoval popel za jízdy.

Při plném výkonu kotle bylo třeba udržovat na roštu živý oheň, včas jej očistit od popela a přebytečné strusky, aby se v kotli udržoval stálý, pokud možno plný tlak.

http://histori­enakolejich.blog­.cz/1001/provoz-a-udrzba-lokomotivy