Odpověděl/a – 16.únor 12:07
Takové redukce jsou nepřípustné. Dokážu si představit, že na požádání do auta rovnou dají 3pólovou zásuvku, ale redukce… ee..
Raibek: Ano, NTB zdroje se dělají i s 3pólovou zástrčkou. Zvláště ty pro větší výkony (mez je cca 60–90W). Vyšší výkony potřebují lepší filtry a lepší filtry potřebují zapojenou kostru. Zrovna nedávno jsem si chtěl koupit náhradní zdroj 90W, koupil jsem alternativní s 2pól připojením (místo orig. 3pól) a ten pak ale dokázal poměrně nepříjemně brnět při letmém doteku ruky na cokoli kovového (přímo napájecí konektor či jakákoli odkrytá kovová část – třeba pouzdro USB konektoru…). Nechal jsem ho vyměnit jako vadný a druhý dělal to samé, tak jsem ho vrátil.
Odpověděl/a – 16.únor 15:52
Takové redukce jsou nepřípustné. Dokážu si představit, že na požádání do auta rovnou dají 3pólovou zásuvku, ale redukce… ee..
Raibek: Ano, NTB zdroje se dělají i s 3pólovou zástrčkou. Zvláště ty pro větší výkony (mez je cca 60–90W). Vyšší výkony potřebují lepší filtry a lepší filtry potřebují zapojenou kostru. Zrovna nedávno jsem si chtěl koupit náhradní zdroj 90W, koupil jsem alternativní s 2pól připojením (místo orig. 3pól) a ten pak ale dokázal poměrně nepříjemně brnět při letmém doteku ruky na cokoli kovového (přímo napájecí konektor či jakákoli odkrytá kovová část – třeba pouzdro USB konektoru…). Nechal jsem ho vyměnit jako vadný a druhý dělal to samé, tak jsem ho vrátil.
Doplňuji: Ta 3pól zásuvka v autě asi bude problém. Sice v autě by to bylo OK, ale nikdo výrobci nezaručí, že si to někde v kempu nevytáhnete prodlužkou do stanu a to už by problém být mohl. Takže s tou 3pólovou budete asi bez šance. Doporučuji sehnat si zdroj do autozásuvky, zaplatíte pár peněz, přibude vám další krám, ale ubude spousta potíží a dokonce vám to z autobaterie bude žrát o něco méně, protože měnič z 12V bude zaručeně úspornější než dvojí konverze (12ss->230st->cca18ss)