Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 27.duben 18:14

Je možné najít několik vysvětlení, nevím, které vám bude vyhovovat.

Zkuste se podívat do odkazu.
http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:lh49JKqU3c0J:­czm.fel.cvut.cz/vy­uka/Y16ISP/Dow­nload/BPMPred­naska09.pdf+&cd=16&­hl=cs&ct=clnk&gl=cz

Autor a přednášející:
Lenka Füzyová
Business Process Manager v Raiffeisenbank a.s. (RBCZ)
Praha, duben 2011

"Business Process Management – Procesní řízení

PROCES = soubor opakujících se činností, který přeměňuje vstupy na
výstupy

PROCESNÍ ŘÍZENÍ = systematické a kontinuální (= spojité, souvislé, nepřetržité ) zvyšování výkonnosti procesů s cílem uspokojit potřeby zákazníka

Základní principy procesního řízení:
• Systematickýý přístup k procesům
• Vnímání E-2-E procesů = neliniové vnímání procesů.
• Řízení procesů za vyuţití očekávání zákazníků
• Kontrolovat lze jen to, co je měřeno
• Osobní zodpovědnost za procesy a motivace pro zlepšování procesů"

atd.

Jinak si zkuste vybrat i v odkazech. Existují různé kursy

https://www.go­ogle.cz/search?q=co+je+p­rocesn%C3%AD+my%C­5%A1len%C3%AD&i­e=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=TV8-VfHmFoa6UbkY

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.květen 16:50

Je možné najít několik vysvětlení, nevím, které vám bude vyhovovat.

Zkuste se podívat do odkazu.
http://webcache­.googleusercon­tent.com/sear­ch?q=cache:lh49JKqU3c0J:­czm.fel.cvut.cz/vy­uka/Y16ISP/Dow­nload/BPMPred­naska09.pdf+&cd=16&­hl=cs&ct=clnk&gl=cz

Autor a přednášející:
Lenka Füzyová
Business Process Manager v Raiffeisenbank a.s. (RBCZ)
Praha, duben 2011

"Business Process Management – Procesní řízení

PROCES = soubor opakujících se činností, který přeměňuje vstupy na
výstupy

PROCESNÍ ŘÍZENÍ = systematické a kontinuální (= spojité, souvislé, nepřetržité ) zvyšování výkonnosti procesů s cílem uspokojit potřeby zákazníka

Základní principy procesního řízení:
• Systematickýý přístup k procesům
• Vnímání E-2-E procesů = neliniové vnímání procesů.
• Řízení procesů za vyuţití očekávání zákazníků
• Kontrolovat lze jen to, co je měřeno
• Osobní zodpovědnost za procesy a motivace pro zlepšování procesů"

atd.

Jinak si zkuste vybrat i v odkazech. Existují různé kursy

https://www.go­ogle.cz/search?q=co+je+p­rocesn%C3%AD+my%C­5%A1len%C3%AD&i­e=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=TV8-VfHmFoa6UbkY

Doplňuji:
Z toho plyne, že při procesním myšlení budete přemýšlet tak, aby to bylo v souladu s procesními procesy.
Tedy uvažovat o spolupráci nejen s klienty, ale i s kolegy, nehrát si jen na vlastním písečku, svou činností a spoluprací se podílet na zvyšování produktivity práce, snižování nákladů, zvyšování tržeb, zajištění spokojeností zákazníků, odstraňování nedostatků atd. Jde tedy o navazující a vnitřně vzájemně spojené věci, jevy, postupy atd.

více diskuse