Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.březen 0:07

Chceš být – „učitelka, politička, psycholožka, sestřička v nemocnici.., at­d“…

Ale – neumíš ani česky, (zatím) nevíš, proč by politička měla umět dějiny a francouzštinu a němčinu, nechci bejt ´rejpala´, ale ani matika tě ´nebere´…
😉

Jen tak na okraj – kolik ti je a co studuješ? – pokračuj, prosím, v Diskusi (nezakládej novou otázku)…
____
…„Mám se smířit se svou malou inteligencí a nebo se mám šprtat ještě víc ?“…
😉
Ani jedno…

Evidentně nejsi málo inteligentní.
A „šprtání se“ ti nepomůže…

Pokud jsi někde na ZŠ nebo na začátku SŠ (což předpokládám), začni se učit – to není „šprtat se“…
Začni se zajímat nejen o probíranou látku, ale i věci okolo.
Např. – literatura, prokletí básníci – našprtat se musíš:

  • kteří to byli
  • co napsali
  • na co umřeli
  • k tomu jednu básničku

… to je tak na hodinku?
Ty si k tomu přidej to, že si přečteš některé jejich vydané básně a zamyslíš se nad nimi – to je tak na dva dny (tejden, půl života, celej)…
Ale – i když nebudeš umět to, co bylo učitelem (osnovami) zadané, vždycky se budeš moct ´blýsknout´ něčím k tematu, něčím zvláštním (nikdo ze spolužáků nebude vědět, o co jde) a rozumný učitel ti v takovém případě nikdy nedá „5“…
😉
Já takto proplul celým gymplem – nesnášel jsem nějaké ´de*ilní´ básničky oslavující ´komunisty´, nikdy jsem se žádnou nenaučil… Málokdy jsem měl domácí úkol (a to byla automaticky 5).
Ale skoro vždycky jsem dokázal z Rimbauda ´přepnout´ na Villona, z Wolkera na Gellnera, z Majakovského na Lermontova…
😉
___
Pokud jde o dějepis – ´překousni´ nechuť a zamysli se nad jeho logičností, vykašli se na data, přemýšlej nad souvislostmi…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 11.březen 11:57

Chceš být – „učitelka, politička, psycholožka, sestřička v nemocnici.., at­d“…

Ale – neumíš ani česky, (zatím) nevíš, proč by politička měla umět dějiny a francouzštinu a němčinu, nechci bejt ´rejpala´, ale ani matika tě ´nebere´…
😉

Jen tak na okraj – kolik ti je a co studuješ? – pokračuj, prosím, v Diskusi (nezakládej novou otázku)…
____
…„Mám se smířit se svou malou inteligencí a nebo se mám šprtat ještě víc ?“…
😉
Ani jedno…

Evidentně nejsi málo inteligentní.
A „šprtání se“ ti nepomůže…

Pokud jsi někde na ZŠ nebo na začátku SŠ (což předpokládám), začni se učit – to není „šprtat se“…
Začni se zajímat nejen o probíranou látku, ale i věci okolo.
Např. – literatura, prokletí básníci – našprtat se musíš:

  • kteří to byli
  • co napsali
  • na co umřeli
  • k tomu jednu básničku

… to je tak na hodinku?
Ty si k tomu přidej to, že si přečteš některé jejich vydané básně a zamyslíš se nad nimi – to je tak na dva dny (tejden, půl života, celej)…
Ale – i když nebudeš umět to, co bylo učitelem (osnovami) zadané, vždycky se budeš moct ´blýsknout´ něčím k tematu, něčím zvláštním (nikdo ze spolužáků nebude vědět, o co jde) a rozumný učitel ti v takovém případě nikdy nedá „5“…
😉
Já takto proplul celým gymplem – nesnášel jsem nějaké ´de*ilní´ básničky oslavující ´komunisty´, nikdy jsem se žádnou nenaučil… Málokdy jsem měl domácí úkol (a to byla automaticky 5).
Ale skoro vždycky jsem dokázal z Rimbauda ´přepnout´ na Villona, z Wolkera na Gellnera, z Majakovského na Lermontova…
😉
___
Pokud jde o dějepis – ´překousni´ nechuť a zamysli se nad jeho logičností, vykašli se na data, přemýšlej nad souvislostmi…
😉
Doplňuji:
Není zač…
😉