Odpověděl/a – 18.březen 20:56
Vynechám reklamy,které vadí snad každému,nezřídka nebývají zrovna
pastvou pro oči.
Více obrázků se ěirokou škálou barev,kontrastů a rozličným pozadím na
jedné ploše může oči unavit,nebo navodit pocit bolesti.Možná proto,že
plochu již nelze vnímat jako celek,zrak se soustředí pouze na jeden
z nich,který se jeví jako nejvýraznější a současně rušivý prvek.
Odpověděl/a – 18.březen 23:02
Vynechám reklamy,které vadí snad každému,nezřídka nebývají zrovna
pastvou pro oči.
Více obrázků se ěirokou škálou barev,kontrastů a rozličným pozadím na
jedné ploše může oči unavit,nebo navodit pocit bolesti.Možná proto,že
plochu již nelze vnímat jako celek,zrak se soustředí pouze na jeden
z nich,který se jeví jako nejvýraznější a současně rušivý prvek.
Doplňuji:
http://www.hlavolamy.info/obrazkove-hlavolamy/