anonym
Odpověděl/a – 9.leden 12:31
Pokud nejsou sluchátka v záručním listu nebo kupní smlouvě výslovně
zmíněna (např. ´sluchátka zdarma´ apod.), vztahuje se na ně běžná
záruční doba – tedy dva roky.
Reklamuj je – možná ale budeš muset ´přiložit´ i telefon.
anonym
Odpověděl/a – 9.leden 12:51
Pokud nejsou sluchátka v záručním listu nebo kupní smlouvě výslovně
zmíněna (např. ´sluchátka zdarma´ apod.), vztahuje se na ně běžná
záruční doba – tedy dva roky.
Reklamuj je – možná ale budeš muset ´přiložit´ i telefon.
Doplňuji:
Olmann: Pokud jsou součástí výrobku ano – pokud jsou ale výslovně
zmíněna v kupní smlouvě nebo záručním listu, klidně mohou mít záruku
odlišnou – typickým příkladem je baterie, která má obvykle záruční
dobu odlišnou od přístroje (typicky 6 měsíců)…
Příslušenství „zdarma“ má pak velmi obtížně vymahatelnou
záruku – cena je 0,–, co chceš nahradit – a v případě sluchátek,
která koupíš za pár desítek korun, se rozhodně nevyplatí např. soudní
spor s prodejcem…
😉