suaeda
Odpověděl/a – 20.prosinec 7:39
Doplňuji:
Supermarkety velice rádi nachytají zákazníky na akční slevy ale
neprodělají. Jak to dělají?
- Mají výrobek v akci stále předražený a v jiném obchodě jej najdeme
levnější. Tj. vědomé klamání zákazníka.
- Zlevní výrobek, ale stále mají nějakou menší marži.
- Některé prošlé výrobky se upraví a prodají jinak. Např. prošlé
maso se očistí semele, okoření a je to třeba mělněné
ochucené maso.
- Donutí výrobce pomocí pro něj nevýhodně uzavřené smlouvy, že jednou
za čas (termíny jsou přesně stanoveny) své výrobky dodá pod výrobní
cenu. Dále si nechá od výrobce platit za umístění v regálu a když není
zbytí tak jej donutí změnit složení výrobků (jíme stále větší
kšunty). Výrobce na tyto pro něj nevýhodné podmínky musí přistoupit
jinak má smůlu a do prodeje daného řetězce se nedostane.
Co z toho vyplývá. Supermarkety mají skoro vždy zisk. Zákazník a
výrobce prodělá.
A NĚKDO toto u nás v minulosti povolil a NIKDO s tím nic nenadělá, nebo
spíše NECHCE udělat, protože dostane dobré všimné.