Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.prosinec 7:21

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.prosinec 7:39

Doplňuji:
Supermarkety velice rádi nachytají zákazníky na akční slevy ale neprodělají. Jak to dělají?

  1. Mají výrobek v akci stále předražený a v jiném obchodě jej najdeme levnější. Tj. vědomé klamání zákazníka.
  2. Zlevní výrobek, ale stále mají nějakou menší marži.
  3. Některé prošlé výrobky se upraví a prodají jinak. Např. prošlé maso se očistí semele, okoření a je to třeba mělněné ochucené maso.
  4. Donutí výrobce pomocí pro něj nevýhodně uzavřené smlouvy, že jednou za čas (termíny jsou přesně stanoveny) své výrobky dodá pod výrobní cenu. Dále si nechá od výrobce platit za umístění v regálu a když není zbytí tak jej donutí změnit složení výrobků (jíme stále větší kšunty). Výrobce na tyto pro něj nevýhodné podmínky musí přistoupit jinak má smůlu a do prodeje daného řetězce se nedostane.

Co z toho vyplývá. Supermarkety mají skoro vždy zisk. Zákazník a výrobce prodělá.
A NĚKDO toto u nás v minulosti povolil a NIKDO s tím nic nenadělá, nebo spíše NECHCE udělat, protože dostane dobré všimné.