Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.květen 21:27

Tak jezdi jen na pravou stranu.
A jde do objímek proud? Mohl se někde uvolnit kablík-třeba rovnou u přerušovače.

A buď rád, že je to vlevo. Ukazovat rukou do pravýho okýnka by šlo při jízdě dost těžko, pokud by nešla pravá strana.

Re-Hu: Do servisu zajet nemůže, protože je na levé straně od silnice.

Ano, měl by být dobrý-tedy možná. Taky se mohl přepálit kontakt, ale relé je dobrý, akorát nespíná. To by chtělo proměřit. A že cvaká rychle je normální, protože nemá tu správnou zátěž. je na něm napsáno 2×21W a pokud je tam menší zátěž-tedy třeba jedna žárovka vypadne, začne blikat rychleji.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 20.květen 20:30

Tak jezdi jen na pravou stranu.
A jde do objímek proud? Mohl se někde uvolnit kablík-třeba rovnou u přerušovače.

A buď rád, že je to vlevo. Ukazovat rukou do pravýho okýnka by šlo při jízdě dost těžko, pokud by nešla pravá strana.

Re-Hu: Do servisu zajet nemůže, protože je na levé straně od silnice.

Ano, měl by být dobrý-tedy možná. Taky se mohl přepálit kontakt, ale relé je dobrý, akorát nespíná. To by chtělo proměřit. A že cvaká rychle je normální, protože nemá tu správnou zátěž. je na něm napsáno 2×21W a pokud je tam menší zátěž-tedy třeba jedna žárovka vypadne, začne blikat rychleji.
Doplňuji:
Tak jsme to dnes probírali v práci. Přerušovač je OK. Ten má jen jeden výstup. Když teda bliká vpravo, musí blikat i vlevo. Tím to není. Spíš bych to viděl na páčku pod volantem, popřípadě někde přerušený nebo vytažený kabel. Chtělo by to postupně proměřit.
Levá a pravá pojistka není, jsou jen blinkry, ale neznám auto a může to být i pojistkou, ale spíš ne.