Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.listopad 0:04

Podobný problém jsem řešil před ~měsícem na 1 ze svých 2 schránek na Seznamu (zřejmě někdo z adresátů [snad mi pomůže náhoda a praskne to na něj] hrubě porušil Netiketu – viz http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Ne­tiketa ). Použil jsem dále popsaný postup a mám od té doby pokoj. (Musím sice každou mailovou adresu, o kterou mám zájem, ukládat do Adresáře této své mail. schránky, ale není to moc pracné a vyplatí se to.) POPIS POSTUPU : Na horní liště klepni „Nastavení“ | klepni na „Filtry“ | zafajfkuj> „Filtr je aktivní“ | rozbal> „???“ | klepni na „Odesilatel není v mém adresáři“ | rozbal „Proveď tuto akci“ | klepni na „Smaž zprávu“ | klepni na „Uložit filtr“ | klepni na modré pole vpravo dole „Uložit a zavřít“. A JE VYMALOVÁNO ! Ty spamy si stejně můžete prohlédnout v Koši – smažou se automaticky (podle toho, jak si to nastavíte) při odhlášení | po 7mi dnech | po 30ti dnech. (Zajímalo by mne, zda to pomohlo i Vám, dejte prosím vědět.)
Nevím, proč „cochee“ tak chválí gmail a mailové klienty. Seznam (i Centrum) přepravuje přílohy v součtu <10 MB – to gmail ani omylem ; Seznam (i Centrum) přepravuje samorozbalitelné rary (i kdyby byly zaheslované – gmail odmítá i nezaheslované (asi proto, že je neumí automaticky profízlovat pro FBI). – Mailoví klienti zpravidla stahují maily na místní HDD (zabírá to tam hafo místa, a jedinou výhodu [pracovat s nimi offline] asi využívá málokdo). Já jich zkoušel několik, Thunderbird se mi zdál z nich nejlepší. Ale občas totálně zmršil formátování textu, a tak jsem se s ním rozloučil …

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.listopad 16:44

Podobný problém jsem řešil před ~měsícem na 1 ze svých 2 schránek na Seznamu (zřejmě někdo z adresátů [snad mi pomůže náhoda a praskne to na něj] hrubě porušil Netiketu – viz http://cs.wiki­pedia.org/wiki/Ne­tiketa ). Použil jsem dále popsaný postup a mám od té doby pokoj. (Musím sice každou mailovou adresu, o kterou mám zájem, ukládat do Adresáře této své mail. schránky, ale není to moc pracné a vyplatí se to.) POPIS POSTUPU : Na horní liště klepni „Nastavení“ | klepni na „Filtry“ | zafajfkuj> „Filtr je aktivní“ | rozbal> „???“ | klepni na „Odesilatel není v mém adresáři“ | rozbal „Proveď tuto akci“ | klepni na „Smaž zprávu“ | klepni na „Uložit filtr“ | klepni na modré pole vpravo dole „Uložit a zavřít“. A JE VYMALOVÁNO ! Ty spamy si stejně můžete prohlédnout v Koši – smažou se automaticky (podle toho, jak si to nastavíte) při odhlášení | po 7mi dnech | po 30ti dnech. (Zajímalo by mne, zda to pomohlo i Vám, dejte prosím vědět.)
Nevím, proč „cochee“ tak chválí gmail a mailové klienty. Seznam (i Centrum) přepravuje přílohy v součtu <10 MB – to gmail ani omylem ; Seznam (i Centrum) přepravuje samorozbalitelné rary (i kdyby byly zaheslované – gmail odmítá i nezaheslované (asi proto, že je neumí automaticky profízlovat pro FBI). – Mailoví klienti zpravidla stahují maily na místní HDD (zabírá to tam hafo místa, a jedinou výhodu [pracovat s nimi offline] asi využívá málokdo). Já jich zkoušel několik, Thunderbird se mi zdál z nich nejlepší. Ale občas totálně zmršil formátování textu, a tak jsem se s ním rozloučil …

Doplňuji:
Doplňuji : Doporučuji si mazání Koše nastavit na „po 30ti dnech“. Pak máte 30 dnů času si prohlédnout ty maily, které vám „spamový filtr“ hodil do Koše, a pokud máte o některou adresu odesilatele zájem, vrátit příslušný mail do „Přijaté“ a jeho mailovou adresu uložit do Adresáře.