Odpověděl/a – 20.říjen 4:18
Jednak je to tím co píše mowla, protože kdybys jela autobusem do Hamburku, tak už by sis asi taky sedla :) a naopak když jedu vlakem jen jednu zastávku, tak zůstávám hned u dveří a nikam se necpu.
Druhak je to šíří uličky, která je ve vlaku mnohem užší než třeba v městský hromadný a prakticky nemáš kam se hnout, a každou zastávku by ses dostávala do podřízený pozice tím že bys musela uhejbat desítkám nastu a vystupujících, který by ti dávali otrávenejma pohledama najevo že je zdržuješ a pleteš se tam kde nemáš, a ještě se jim omlouvat.
Ale hlavním důvodem jsou podle mě madla, který prostě v autobuse jsou a ve vlaku ne, takže zaprvý ve vlaku bez madla neudržíš rovnováhu a za druhý v autobuse si řekneš „hele madlo“ a hned máš nutkání se ho chytit, no a v sedě na něj nedošáhneš…
Lidi sou jak v tomhle ohledu jak vopice, viděj něco co jinde není a hned maj potřebu to nějak využít, vochmatat, pověsit se na to. Já říkám dej do vlaku houpačku a uvidíš že se na ní někdo bude houpat.
Odpověděl/a – 20.říjen 4:21
Jednak je to tím co píše mowla, protože kdybys jela autobusem do Hamburku, tak už by sis asi taky sedla :) a naopak když jedu vlakem jen jednu zastávku, tak zůstávám hned u dveří a nikam se necpu.
Druhak je to šíří uličky, která je ve vlaku mnohem užší než třeba v městský hromadný a prakticky nemáš kam se hnout, a každou zastávku by ses dostávala do podřízený pozice tím že bys musela uhejbat desítkám nastu a vystupujících, který by ti dávali otrávenejma pohledama najevo že je zdržuješ a pleteš se tam kde nemáš, a ještě se jim omlouvat.
Ale hlavním důvodem jsou podle mě madla, který prostě v autobuse jsou a ve vlaku ne, takže zaprvý ve vlaku bez madla neudržíš rovnováhu a za druhý v autobuse si řekneš „hele madlo“ a hned máš nutkání se ho chytit, no a v sedě na něj nedošáhneš…
Lidi sou jak v tomhle ohledu jak vopice, viděj něco co jinde není a hned maj potřebu to nějak využít, vochmatat, pověsit se na to. Já říkám dej do vlaku houpačku a uvidíš že se na ní někdo bude houpat.
Doplňuji:
A možná v tom hraje roli trochu i psychologickej faktor, protože za dráhu
lidi zaplatěj v průměru určitě víc jak za jednu jízdu MHDčkem, a
člověk si řekne: a tož kurva takový prachy to stojí, tak aspoň pojedu
jako jemnostpán..