Odpověděl/a – 18.květen 11:35
Operátorka se bude klidným a citlivým hlasem ptát na to : co se stalo,kde se to stalo, jméno a adresa postiženého nebo místa požáru, kdo volá o pomoc a poradí mu, jak se co nejlépe zachovat. V případě záchranné služby 155 mu pomůže radami, tak, aby mohl zajistit první pomoc, než přijede a zasáhne Záchranná služba.Mám s tím zkušenost a operátorky jsou velmi příjemné, uklidní Vás a odborně poradí.
Odpověděl/a – 18.květen 11:47
Operátorka se bude klidným a citlivým hlasem ptát na to : co se stalo,kde
se to stalo, jméno a adresa postiženého nebo místa požáru, kdo volá
o pomoc a poradí mu, jak se co nejlépe zachovat. V případě záchranné
služby 155 mu pomůže radami, tak, aby mohl zajistit první pomoc, než
přijede a zasáhne Záchranná služba.Mám s tím zkušenost a operátorky
jsou velmi příjemné, uklidní Vás a odborně poradí.
Doplňuji:
Operátorky si dokážou poradit, zajistí vše potřebné. Mají kontakt
s hasiči, záchrannou službou, policií, případně jinými složkami,
které budou k vyřešení případu nutné přizvat.