Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.květen 11:35

Operátorka se bude klidným a citlivým hlasem ptát na to : co se stalo,kde se to stalo, jméno a adresa postiženého nebo místa požáru, kdo volá o pomoc a poradí mu, jak se co nejlépe zachovat. V případě záchranné služby 155 mu pomůže radami, tak, aby mohl zajistit první pomoc, než přijede a zasáhne Záchranná služba.Mám s tím zkušenost a operátorky jsou velmi příjemné, uklidní Vás a odborně poradí.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 18.květen 11:47

Operátorka se bude klidným a citlivým hlasem ptát na to : co se stalo,kde se to stalo, jméno a adresa postiženého nebo místa požáru, kdo volá o pomoc a poradí mu, jak se co nejlépe zachovat. V případě záchranné služby 155 mu pomůže radami, tak, aby mohl zajistit první pomoc, než přijede a zasáhne Záchranná služba.Mám s tím zkušenost a operátorky jsou velmi příjemné, uklidní Vás a odborně poradí.
Doplňuji:
Operátorky si dokážou poradit, zajistí vše potřebné. Mají kontakt s hasiči, záchrannou službou, policií, případně jinými složkami, které budou k vyřešení případu nutné přizvat.