Odpověděl/a – 9.únor 19:20
Pneumatiky jsou huštěny na tabulkové hodnoty jednotlivých typu letadel které mají k dispozici jak piloti tak pozemní personál na letištích. Pilot si může před startem vyžádat kontrolu popř. dohuštění pneu. Pneu jsou velmi namáhané hlavně při přistávání, dále prudkými změnami teplot (během několika minut až 90°C) a proto mají velmi omezenou životnost. Dopravní letadla mají univerzální dezény dle výrobce. Na B 737 je dle googlu spodní hranice tlaku pneu 211 p.s.i.
Odpověděl/a – 10.únor 0:51
Pneumatiky jsou huštěny na tabulkové hodnoty jednotlivých typu letadel
které mají k dispozici jak piloti tak pozemní personál na letištích.
Pilot si může před startem vyžádat kontrolu popř. dohuštění pneu. Pneu
jsou velmi namáhané hlavně při přistávání, dále prudkými změnami
teplot (během několika minut až 90°C) a proto mají velmi omezenou
životnost. Dopravní letadla mají univerzální dezény dle výrobce. Na B
737 je dle googlu spodní hranice tlaku pneu 211 p.s.i.
Doplňuji:
Tím před „startem“ jsem myslel předstartovní kontrolu. Pro -mosoj-
viděl jsem na satelitu přistávat a startovat transportní letoun C 130 na
sněhu a taky to není žádný drobek. Viz. odkaz. Snad se to zobrazí?
http://www.youtube.com/watch?v=3WPgUB9ehEY