Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 24.březen 21:19

Pro vstup na internet banku u Poštovní spořitelny se používá pětimístný PIN.
Heslo se používá pro Phonebanking.
Žádné nebezpečí Vám nehrozí. PIN dovolí pouze pasivní formu ( nahlížení) do účtu.
Pokud chcete provést platební operaci musíte provest autorizaci platebního příkazu. Já používám autorizaci přes mobilní telefon. Na
mobil Vám okamžitě po zadání příkazu přijde
alfanumerický kód, který platí jedině pro tuto platební operaci a pouze 10 minut.
Stejné ´je to i u ČSOB a ostaních bank.
Podstatná je autorizace jakékoliv operace. Možností autorizace je víc ale já používám u všech svých účtů autorizaci přes mobil.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.březen 0:51

Pro vstup na internet banku u Poštovní spořitelny se používá pětimístný PIN.
Heslo se používá pro Phonebanking.
Žádné nebezpečí Vám nehrozí. PIN dovolí pouze pasivní formu ( nahlížení) do účtu.
Pokud chcete provést platební operaci musíte provest autorizaci platebního příkazu. Já používám autorizaci přes mobilní telefon. Na
mobil Vám okamžitě po zadání příkazu přijde
alfanumerický kód, který platí jedině pro tuto platební operaci a pouze 10 minut.
Stejné ´je to i u ČSOB a ostaních bank.
Podstatná je autorizace jakékoliv operace. Možností autorizace je víc ale já používám u všech svých účtů autorizaci přes mobil.
Doplňuji:
Ještě k té bezpečnosti. A co tím získá.
Dostal by se k informaci ( výpisu), kterou banky posílají
obyčejným dopisem, který když se ztratí ani pes neštěkne.