Odpověděl/a – 13.září 10:27
Jde o to, zda navrhneš příští hodinu v pizzerii celé třídě, nebo
jen jí.
První návrh by pravděpodobně zkončil zasmáním se všech a poznámkou :To
by bylo super… Druhý návrh je docela jasná pozvánka na rande (což
komplikuje vztah učitel – studentka). Pak už je na ní, zda odpoví něco
ve stylu: Tam bychom se toho moc nenaučili, pane učiteli… (zjevně to hraje
do autu) nebo: Dobře, takže v které pizzerii? (asi tu také je zájem)
Pokud ale učíš angličtinu někde na SŠ, nedělala bych to. Pokud vedeš
odpolední kurz, stojí to za zkoušku.
Hodně štěstí.
Odpověděl/a – 13.září 13:42
Jde o to, zda navrhneš příští hodinu v pizzerii celé třídě, nebo
jen jí.
První návrh by pravděpodobně zkončil zasmáním se všech a poznámkou :To
by bylo super… Druhý návrh je docela jasná pozvánka na rande (což
komplikuje vztah učitel – studentka). Pak už je na ní, zda odpoví něco
ve stylu: Tam bychom se toho moc nenaučili, pane učiteli… (zjevně to hraje
do autu) nebo: Dobře, takže v které pizzerii? (asi tu také je zájem)
Pokud ale učíš angličtinu někde na SŠ, nedělala bych to. Pokud vedeš
odpolední kurz, stojí to za zkoušku.
Hodně štěstí.
Doplňuji:
quentos, tím spíš Ti to nahrává to zkusit. Dál už uvidíš podle její
reakce…