Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 10:37

Nevolil jste tyopiocký báseň, ale že jste se pokusil o báseň v próze.
Chybcí hbí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči,/jazyka , použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete tpředevším svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem s mn
! báseYň§ ělíbí, i když bych volila místy jinou úpravu. Např. těsnější spojení mezi jednotlivými částmi textu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 10:43

Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.

Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale žpokusil jste s pokusil o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě
! báseň líbí, i když bych volila místy jinou úpravu. Např. těsnější spojení mezi jednotlivými částmi textu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 10:46

Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.

Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale pokusil jste se pokusil o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 10:47

Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.

Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 12:33

Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.

ytsk znwls půvbodní otázks, vy jste ji zmwěnil, když už jste mwl odpovwdi. To se nedělá.

Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 13:06

Nevím, jak znělo zadání vyučujícího pro báseň.

Bohužel. Změnil jste původnío otázku, když už jste měl 2 odpovwědi. . Plvodně jste se ptal na báseň, opravil na líčení. . To se nedělá. Je to nefér.

1. původní otázka – báseň

1 Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období.

2. Líčení – změna tématu

  • jde o subjektivní hodnocenío přírody. mělo b zasahovat všechny čtenářovy smysly – čtenář si předmět nebo situaci vybavuje nejen zrakově, ale i sluchově, hmatově a často i čichově.

Pro prózu je třeba mít úvod a závěr. V úvodu byste měl jasně vyjádřit, , jaké či které téma vaše práce řeší, co vás vedlo k jeho zpracování, a proč je dané problematice důležité se věnovat.

Takže co text opotřebuje – vytvořit z textu celek, souvislý text vzájemně propojit jednotlivými popisy. Tedy Doplnit úvod a pak vnímat jednotlivé části a dojít k závěru. Stačí stručně, např. že neznáte nic krásnější, než poozorování přírody, .......

Co je správné, že jste použil básnické jazykové prostředky, které jsem zmínila v opvní části a působí na zrak, sluch či cit.

Jsem přesvwědčená že po úpravě , tedy doplnění a propojení myšlenek se vám líčení povede.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 25.duben 13:09

Nevím, jak znělo zadání vyučujícího pro báseň.

Bohužel. Změnil jste původnío otázku, když už jste měl 2 odpovwědi. . Plvodně jste se ptal na báseň, opravil na líčení. . To se nedělá. Je to nefér.

1. původní otázka – báseň

1 Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik je vám roků.

Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období.

2. Líčení – změna tématu

  • jde o subjektivní hodnocení přírody. mělo by zasahovat všechny čtenářovy smysly – čtenář si předmět nebo situaci vybavuje nejen zrakově, ale i sluchově, hmatově a často i čichově.

Pro prózu je třeba mít úvod a závěr. V úvodu byste měl jasně vyjádřit, , jaké či které téma vaše práce řeší, co vás vedlo k jeho zpracování, a proč je dané problematice důležité se věnovat.

Takže co text opotřebuje – vytvořit z nějcelek, souvislý text vzájemně propojit jednotlivými popisy. Tedy doplnit úvod a pak vnímat jednotlivé části a dojít k závěru. Stačí stručně, např. že neznáte nic krásnější, než pozorování přírody, stejně jako já …

Co je správné, že jste použil básnické jazykové prostředky, které jsem zmínila v první í části a působí na zrak, sluch či cit.

Jsem přesvědčená že po úpravě , tedy úvodu, závwrřu, případné doplnění a propojení myšlenek se vám líčení povede.