Odpověděl/a – 25.duben 10:37
Nevolil jste tyopiocký báseň, ale že jste se pokusil o báseň
v próze.
Chybcí hbí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví
jako próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči,/jazyka , použil jste
básnický způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický
jazyk,, tedy kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil
dění v přírodě., vyjadřujete tpředevším svůj vnitřní svět, pocity,
dojmy a podobně ,.Celkem s mn
! báseYň§ ělíbí, i když bych volila místy jinou úpravu. Např.
těsnější spojení mezi jednotlivými částmi textu.
Odpověděl/a – 25.duben 10:43
Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.
Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale žpokusil jste s pokusil o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil
dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity,
dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě
! báseň líbí, i když bych volila místy jinou úpravu. Např. těsnější
spojení mezi jednotlivými částmi textu.
Odpověděl/a – 25.duben 10:46
Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.
Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale pokusil jste se pokusil o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .
Odpověděl/a – 25.duben 10:47
Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.
Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .
Odpověděl/a – 25.duben 12:33
Nevím, jak znělo zadání vyučujlícího pro báseň.
ytsk znwls půvbodní otázks, vy jste ji zmwěnil, když už jste mwl odpovwdi. To se nedělá.
Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období. .
Odpověděl/a – 25.duben 13:06
Nevím, jak znělo zadání vyučujícího pro báseň.
Bohužel. Změnil jste původnío otázku, když už jste měl 2 odpovwědi. . Plvodně jste se ptal na báseň, opravil na líčení. . To se nedělá. Je to nefér.
1. původní otázka – báseň
1 Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období.
2. Líčení – změna tématu
Pro prózu je třeba mít úvod a závěr. V úvodu byste měl jasně vyjádřit, , jaké či které téma vaše práce řeší, co vás vedlo k jeho zpracování, a proč je dané problematice důležité se věnovat.
Takže co text opotřebuje – vytvořit z textu celek, souvislý text vzájemně propojit jednotlivými popisy. Tedy Doplnit úvod a pak vnímat jednotlivé části a dojít k závěru. Stačí stručně, např. že neznáte nic krásnější, než poozorování přírody, .......
Co je správné, že jste použil básnické jazykové prostředky, které jsem zmínila v opvní části a působí na zrak, sluch či cit.
Jsem přesvwědčená že po úpravě , tedy doplnění a propojení myšlenek se vám líčení povede.
Odpověděl/a – 25.duben 13:09
Nevím, jak znělo zadání vyučujícího pro báseň.
Bohužel. Změnil jste původnío otázku, když už jste měl 2 odpovwědi. . Plvodně jste se ptal na báseň, opravil na líčení. . To se nedělá. Je to nefér.
1. původní otázka – báseň
1 Nevolil jste báseň, která má typickou grafickou úpravu a je ve
verších, ale pokusil jste se o „báseň v próze“.
Chybí totiž rým a rytmus, grafická úprava básně, takže se jeví jako
próza. Ale text nepostrádá zvukomalebnost řeči, použil jste básnický
způsob vyjadřování, neobvyklý, metaforický a symbolický jazyk,, tedy
kladl jste důraz na obrazný jazyk ,který působí emotivně. Netuším, kolik
je vám roků.
Každý má jiné vnímání textu, ale lze pochopit, že jste zachytil dění v přírodě., vyjadřujete především svůj vnitřní svět, pocity, dojmy a podobně ,.Celkem se mn ě báseň líbí, i když bych volila místy třeba těsnější spojení mezi jednotlivými částmi období.
2. Líčení – změna tématu
Pro prózu je třeba mít úvod a závěr. V úvodu byste měl jasně vyjádřit, , jaké či které téma vaše práce řeší, co vás vedlo k jeho zpracování, a proč je dané problematice důležité se věnovat.
Takže co text opotřebuje – vytvořit z nějcelek, souvislý text vzájemně propojit jednotlivými popisy. Tedy doplnit úvod a pak vnímat jednotlivé části a dojít k závěru. Stačí stručně, např. že neznáte nic krásnější, než pozorování přírody, stejně jako já …
Co je správné, že jste použil básnické jazykové prostředky, které jsem zmínila v první í části a působí na zrak, sluch či cit.
Jsem přesvědčená že po úpravě , tedy úvodu, závwrřu, případné doplnění a propojení myšlenek se vám líčení povede.