Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.březen 11:51

Funguje to tak že do nápravnice je přiveden vzduch a ten pokračuje přes speciální kanálek do uložení nábojového ložiska dále přes náboj kola ven směrem k ventilku, nebo taky vývrtem v poloose a pak středem poloosy ven. Náboj kola má speciální labyrint z gufer, který zabrání úniku vzduchu přes ložiska náboje kola do atmosféry. Každé kolo má dvojitý uzávěr vzduchu mezi ventilkem a nábojem kola a tím se zajistí dlouhodobá těsnost po dobu stání vozidla, není-li právě v provozu.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 29.březen 11:58

Funguje to tak že do nápravnice je přiveden vzduch a ten pokračuje přes speciální kanálek do uložení nábojového ložiska dále přes náboj kola ven směrem k ventilku, nebo taky vývrtem v poloose a pak středem poloosy ven. Náboj kola má speciální labyrint z gufer, který zabrání úniku vzduchu přes ložiska náboje kola do atmosféry. Každé kolo má dvojitý uzávěr vzduchu mezi ventilkem a nábojem kola a tím se zajistí dlouhodobá těsnost po dobu stání vozidla, není-li právě v provozu.
Podrobně je to popsáno zde, včetně nákresu: https://www.au­tolexicon.net/cs/ar­ticles/ctis-central-tire-inflation-system/