Odpověděl/a – 29.březen 9:57
Je pravda,. že půodle jaazykovwdclů jsou otázky začínají na PROČ
jpokládané za dětsklou zvídavost/zvwdavost. . Dítě poznává okolno
svět a rozšiřuje si svůj obzor,
Je velmi důležité naučit se klást správné otázky,. Občas sleduji
poručáíka Ciooliomba. Uvqadomuji si, jak by poručíok zjistil pachatel,
kdyby se neumwěl , k správně ptát.
PROČ u dospělých ? . Záleží totiž na tom, čeho se otázka týká. I zde se objevuje řada otázek, které nejsou zcela vhodné kvůli tomu, že odpovědi na ně jsou speklulativní. Je třeba sio uvědomit, že všechny věci nemají logický nebo racionální důvod a že některé věci ve světě prostě musíme přijmout tak, jak jsou, jak se stalo,l
Stejně taki nejsou zcekla vhodné otázky s podmiˇňovacím zplůsob např. , co by, kdyby apod,Jsou rovněž spekulativní Podmiňovací způsob tostiž vyjadřuje děj, který by mohl nastat, pokud budou splněny určité podmínky. A ty neznáme., Jde o pouhé přání, zpravidla nesplniltelné.
Je vidqwt, že i kladenoí otázekl je třeba přemyšlletl. Čestiona má i své záludnostii.
Odpověděl/a – 29.březen 10:03
Je pravda,. že půodle jaazykovwdclů jsou otázky začínají na PROČ
jpokládané za dětsklou zvídavost/zvwdavost. . Dítě poznává okolno
svět a rozšiřuje si svůj obzor,
Je velmi důležité naučit se klást správné otázky,. Občas sleduji
poručáíka Ciooliomba. Uvqadomuji si, jak by poručíok zjistil pachatel,
kdyby se neumwěl , k správně ptát.
PROČ u dospělých ? . Záleží totiž na tom, čeho se otázka týká. I zde se objevuje řada otázek, které nejsou zcela vhodné kvůli tomu, že odpovědi na ně jsou speklulativní. Je třeba sio uvědomit, že všechny věci nemají logický nebo racionální důvod a že některé věci ve světě prostě musíme přijmout tak, jak jsou, jak se stalo,l
Stejně taki nejsou zcekla vhodné otázky s podmiˇňovacím zplůsob např. , co by, kdyby apod,Jsou rovněž spekulativní Podmiňovací způsob tostiž vyjadřuje děj, který by mohl nastat, pokud budou splněny určité podmínky. A ty neznáme., Jde o pouhé přání, zpravidla nesplniltelné.
Je vvidwt, , že i u kladenoí otázekl je třeba přemyšlletl. Čestina má ptsbifls, slr i tůzhné zálufnodzi.
Odpověděl/a – 29.březen 10:18
Je pravda,. že podle jaazykovědců jsou otázky začínají cína PROČ
pokládané za dětsklou zvídavost/zvědavost. . Dítě poznává okolní
svět a rozšiřuje si svůj obzor.
Je velmi důležité naučit se klást správné otázky,. Občas sleduji
poručíka Colomba. Uvědomuji si, jak by poručík zjistil pachatele, kdyby se
neuměl správně ptát.
PROČ u dospělých ? Záleží totiž na tom, čeho se otázka týká. I zde se objevuje řada otázek, které nejsou zcela vhodné kvůli tomu, že odpovědi na ně jsou spekulativní. Je třeba si uvědomit, že všechny věci nemají logický nebo racionální důvod a že některé věci ve světě prostě musíme přijmout tak, jak jsou, jak se staly.
Pokud se otázka PROČ ýká např. našeho jednání a a dává smysl, pak nás může motivovat. tím, že má smysl a důvod pro naše jednání. A pomůže tomu, abychom se neocitli ve slepé uličce.
Stejně tak nejsou zcela vhodné otázky s podmiňovacím způsobem např. , co by, kdyby apod. Jsou rovněž spekulativní Podmiňovací způsob totiž vyjadřuje děj, který by mohl nastat, pokud budou splněny určité podmínky. A ty neznáme. Jde o pouhé přání, zpravidla nesplniltelné.
Je vidět, že i u kladení otázek je třeba přemyšlet. Čestina má daná nejen pravidla, ale i přináší různá úskalí..
Odpověděl/a – 30.březen 9:23
Je pravda,. že podle jaazykovědců jsou otázky začínají cína PROČ
pokládané za dětsklou zvídavost/zvědavost. . Dítě poznává okolní
svět a rozšiřuje si svůj obzor.
Je velmi důležité naučit se klást správné otázky,. Občas sleduji
poručíka Colomba. Uvědomuji si, jak by poručík zjistil pachatele, kdyby se
neuměl správně ptát.
PROČ u dospělých ? Záleží totiž na tom, čeho se otázka týká. I zde se objevuje řada otázek, které nejsou zcela vhodné kvůli tomu, že odpovědi na ně jsou spekulativní. Je třeba si uvědomit, že všechny věci nemají logický nebo racionální důvod a že některé věci ve světě prostě musíme přijmout tak, jak jsou, jak se staly.
Pokud se otázka PROČ týká např. našeho jednání a a dává smysl, pak nás může motivovat. tím, že má nejen a důvod pro naše jednání, ale i význam. . A pomůže tomu, abychom se neocitli ve slepé uličce.
Stejně tak nejsou zcela vhodné otázky s podmiňovacím způsobem např. , co by, kdyby apod. Jsou rovněž spekulativní Podmiňovací způsob totiž vyjadřuje děj, který by mohl nastat, pokud budou splněny určité podmínky. A ty neznáme. Jde o pouhé přání, zpravidla nesplniltelné.
Je vidět, že i u kladení otázek je třeba přemyšlet.
Kladení otázek, které má ostatním pomoci při zísakání informací, se říká sokratovská, někdy též dialogická metoda. Spočívá v prezentaci přesně formulovaných otáze tazatele odpovídajíocím, kteří jsou jimi vedeni k vytváření vlastních, logicky vyvozovaných poznatků.
Čestina má daná nejen pravidla,každá otázka či věta má věcný význam, ale rovněž přináší různá úskalí..Proto třeba si uvědomit, že všechno pochází z našeho myšlení.