Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.listopad 17:59

Výrok o „úhelném kameni“ se týká právě Ježíše Krista, kterého většina židů zavrhla – nepřijala ho jako Bohem seslaného Syna, jehož prostřednictvím přišla lidstvu záchrana, a tak se jim, díky Ježíšovu poslání způsobu života, stal „kamenem úrazu“.

„Oni přicházejí k pádu svým vzdorem proti slovu k tomu také byli určeni.“ ..to je také ta široká cesta, které vede do zničení, o které Ježíš učil. Proč? Většina lidí i „křesťanských“ církví hledá v Písmu oporu pro vlastní představy a nauky. Nenachází je, ani tu „cestu vedoucí k věčnému životu“.

Je napsáno ve druhém dopisu Timoteovi 3.kapitole 16–17.verši, že: „Celé Písmo je inspirováno Bohem..“. Logicky z toho vyplývá, že chce-li člověk porozumět Písmu, je potřeba s pokorou a upřímnou touhou po poznání prosit Autora. Jiná cesta, jak Písmu porozumět, není.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 17.listopad 18:01

Výrok o „úhelném kameni“ se týká právě Ježíše Krista, kterého většina židů zavrhla – nepřijala ho jako Bohem seslaného Syna, jehož prostřednictvím přišla lidstvu záchrana, a tak se jim, díky Ježíšovu poslání a způsobu života, stal „kamenem úrazu“.

„Oni přicházejí k pádu svým vzdorem proti slovu k tomu také byli určeni.“ ..to je také ta široká cesta, které vede do zničení, o které Ježíš učil. Proč? Protože většina lidí i „křesťanských“ církví hledá v Písmu oporu pro vlastní představy a nauky. Nenachází je, ani tu „cestu vedoucí k věčnému životu“.

Je napsáno ve druhém dopisu Timoteovi 3.kapitole 16–17.verši, že: „Celé Písmo je inspirováno Bohem..“. Logicky z toho vyplývá, že chce-li člověk porozumět Písmu, je potřeba s pokorou a upřímnou touhou o poznání prosit Autora. Jiná cesta, jak Písmu porozumět, není.