Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.říjen 11:58

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.říjen 12:03

Kdo způsobí škodu: host, nebo servis? Vyjadřuj se pregnantně.

V hospitality industry si neobjednáváš jídlo. Jídlo jsi jdi koupit do jídelny, v hospodě si objednáváš službu, jejíž součástí je – mimo jiné – jídlo podle Tvého přání, které Ti bude chutnat. Když Ti donesou jiné jídlo, než jsi si objednal, či Ti prostě nechutná, mají Ti dát jiné jídlo – jejich problém, nikoli Tvá starost. Ty jsi tam bůh, Ty to platíš, hotovo.

To jídlo je, v surovinách, z té koncové ceny zanedbatelná položka. Mají mít takovou obsluhu, aby si byla objednávkou jistá, aby se dokázala vyznat v lidech a doptat se hostů tak, aby ten host byl spokojen. A karta by měla být sestavena tak, aby se (téměř) každý spokojeně najedl a napil: fotr chce flákotu masa, dědek nějakou klasiku, matka rybu, pubertální dcera vegetariánské jídlo atp. Když ten host není spokojen, má to říct, a ten servis se má postarat o to, aby spokojen byl, až tak jednoduché to je.

Nechápu, co zase řešíš. 🙂