Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 7.prosinec 20:31

Každý důsledek má nějakou příčinu. Takže, kde je asi příčina toho, že naše děti mají podrůměrné znalosti? Hledat je třeba především v samotných základech, což je nesporně příklad rodičů a dále úroveň školství co do koncepce celého systému a kvality učitelského sboru. Neusiluji zde o nějakou analýzu, ale dávám prostor k zamyšlení každému rodiči i učiteli.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 8.prosinec 10:09

Každý důsledek má nějakou příčinu. Takže, kde je asi příčina toho, že naše děti mají podrůměrné znalosti? Hledat je třeba především v samotných základech, což je nesporně příklad rodičů a dále úroveň školství co do koncepce celého systému a kvality učitelského sboru. Neusiluji zde o nějakou analýzu, ale dávám prostor k zamyšlení každému rodiči i učiteli.
Doplňuji:
Podle mého názoru k němuž jsem ovšem dospěl až v dalších etapách vzdělávání, je nejdůležitější naučit se učit.
Právě tento aspekt je učitelským sborem už v době základní školní docházky podceněn a zanedbáván. A věřte, že je to velká chyba.