Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 1:49

Celkově zisky společnosti Coca Cola, CO, spíše klesají:

https://expan­dedramblings.com/in­dex.php/coca-cola-statistics/

Zisk $38,650,000,0­00.00 v roce 2021 se může zdát vysoký, ale když byl před deseti lety $46,500,000,000.00, a parita kupní síly dollaru byla vyšší, tak je to reálný propad tak o 50%.

Coca Cola dosáhla nějakého dočasného úspěchu:

https://www.pa­tria.cz/zpravo­dajstvi/4830152­/uvolneni-po-koronaviru-navysilo-poptavku-coca-coly-o-42-procent.html

tak je otázka, jestli to ale není dočasné. Pravděpodobně je.

Politika Coca Coly není rozumná: u nás prodává Scheiße s kukuřičným sirupem (fruktózo-glukosový sirup), já to třeba nesnáším. Takže kupuju to, v čem kukuřičný sirup není: Pepsi, Dr.Pepper, Lidl, Kaufland & Billa kola privátní značky, Royal Crown Cola (ale ta černá, drahá, prodávaná v PETkách po 45 fl oz, ne ta modrá, levná, prodávaná v PETkách po 1.5 l, ta, naopak, kukuřičný sirup obsahuje). Na to, jaká je to sračka, tak je to drahé.

Ale jo, ono to kupují „značkoví“ lidé, jo, co musí mít všecko značkové, a každý rok nový iHebel, protože jsou členy náboženské společnosti Svědkové Steveovi, modlí se iMOdlitby, jako „svatý Steve, který jsi v cloudu, extrémně předražené ceny zařízení nám dopřej!“, a tak vůbec, no a protože, v jejich slepičím mozku, je Coca Cola značka, tak to kupují, a čím je to dražší, tím lépe!

Pak lidé, co jim chutná ten sirup, někdo to tak má. Ale těch je minimum. Proto jim prodeje klesají.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.červenec 1:50

Celkově zisky společnosti Coca Cola, CO, spíše klesají:

https://expan­dedramblings.com/in­dex.php/coca-cola-statistics/

Zisk $38,650,000,0­00.00 v roce 2021 se může zdát vysoký, ale když byl před deseti lety $46,500,000,000.00, a parita kupní síly dollaru byla vyšší, tak je to reálný propad tak o 50%.

Coca Cola dosáhla nějakého dočasného úspěchu:

https://www.pa­tria.cz/zpravo­dajstvi/4830152­/uvolneni-po-koronaviru-navysilo-poptavku-coca-coly-o-42-procent.html

tak je otázka, jestli to ale není dočasné. Pravděpodobně je.

Politika Coca Coly není rozumná: u nás prodává Scheiße s kukuřičným sirupem (fruktózo-glukosový sirup), já to třeba nesnáším. Takže kupuju to, v čem kukuřičný sirup není: Pepsi, Dr.Pepper, Lidl, Kaufland & Billa kola privátní značky, Royal Crown Cola (ale ta černá, drahá, prodávaná v PETkách po 45 fl oz, ne ta modrá, levná, prodávaná v PETkách po 1.5 l, ta, naopak, kukuřičný sirup obsahuje). Na to, jaká je to sračka, tak je to drahé.

Ale jo, ono to kupují „značkoví“ lidé, jo, co musí mít všecko značkové, a každý rok nový iHebel, protože jsou členy náboženské společnosti Svědkové Steveovi, modlí se iModlitby, jako „svatý Steve, který jsi v cloudu, extrémně předražené ceny zařízení nám dopřej!“, a tak vůbec, no a protože, v jejich slepičím mozku, je Coca Cola značka, tak to kupují, a čím je to dražší, tím lépe!

Pak lidé, co jim chutná ten sirup, někdo to tak má. Ale těch je minimum. Proto jim prodeje klesají.