Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červenec 21:01

Ale jistěže, samozřejmě:

  • pošli mu doporučený dopis, na dodejku, a do vlastních rukou,
  • pošli mu EMS,
  • pošli s dopisem soukromého kurýra.

S ohledem na tu skutečnost, že podle ustanovení čl.7.26 Všeobecných podmínek obchodní společnosti Moraviatel a.s., podle nichž svým zákazníkům poskytuje služby elektronických komunikací k využívání platebních služeb je nezbytné, aby zákazník prostřednictvím samoobsluhy podal žádost o jejich aktivaci; aktivace platebních služeb je změnou služeb a my i zákazník postupujeme podle 4. kapitoly, avšak s tím, že (i) podáním žádosti o změnu služeb zákazník bere na vědomí, že v souladu s příslušnými ustanoveními kapitoly 11. o něm z databáze sdružení SOLUS, případně z jiného registru dlužníků, můžeme získat informace týkající se jeho bonity, platební morálky a důvěryhodnosti, a (ii) jsme oprávněni odmítnout změnu smlouvy spočívající v takové změně služeb z důvodu, pro který jsme oprávněni odmítnout uzavření smlouvy, nebo i bez uvedení důvodu, nenapadá mne jiná cesta, jak to jinak realisovat, než, že se s operátorem nějakým způsobem spojíš.

Svým způsobem je to nejjednodušší telefonicky, i nejrychlejší, ale tak proč to dělat jednoduše a rychle, když to jde složitě a pomalu (konat rychle trvá déle, chápu!). Proti gustu žádný dyšputát!

Jinak se zkus podívat do samoobsluhy, nejde-li tam ten požadavek zadat. To Ti, logicky, nemám jak zjistit, protože do samoobsluhy emtéčka se, poněkud, nedostanu.

Zdroj: https://www.emtecko.cz/flexitarif/dokumenty/vop_emtecko_15_5.pdf

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 12.červenec 21:26

Ale jistěže, samozřejmě:

  • pošli mu doporučený dopis, na dodejku, a do vlastních rukou,
  • pošli mu EMS,
  • pošli s dopisem soukromého kurýra,
  • pošli tkáče, aby adresáta nahánělo v púhon; od Verneuerte Landesordnung & zřízení Rady nad Appellacemi už neplatí právní fikce doručení při púhonu tkáčetem, takže třísky ze dveří netřeba, nemá žádnou právní relevanci.

S ohledem na tu skutečnost, že podle ustanovení čl.7.26 Všeobecných podmínek obchodní společnosti Moraviatel a.s., podle nichž svým zákazníkům poskytuje služby elektronických komunikací k využívání platebních služeb je nezbytné, aby zákazník prostřednictvím samoobsluhy podal žádost o jejich aktivaci; aktivace platebních služeb je změnou služeb a my i zákazník postupujeme podle 4. kapitoly, avšak s tím, že (i) podáním žádosti o změnu služeb zákazník bere na vědomí, že v souladu s příslušnými ustanoveními kapitoly 11. o něm z databáze sdružení SOLUS, případně z jiného registru dlužníků, můžeme získat informace týkající se jeho bonity, platební morálky a důvěryhodnosti, a (ii) jsme oprávněni odmítnout změnu smlouvy spočívající v takové změně služeb z důvodu, pro který jsme oprávněni odmítnout uzavření smlouvy, nebo i bez uvedení důvodu, nenapadá mne jiná cesta, jak to jinak realisovat, než, že se s operátorem nějakým způsobem spojíš.

Pokud jsi si podepsala smlouvu, jejíž součásti je ujednání, že se něco bude, kogentně, realisovat skrze samoobsluhu, tak se to bude realisovat skrze samoobsluhu.

Pokud nevíš jak, nejjednodušší je zavolat operátorovi, a on Ti poradí. Ale, jistě, samozřejmě, proč dělat věci jednoduše, když to lze složitě (konat rychle trvá déle a konat levně se prodraží, že).

Pošli, jo, pachole vyšňořené, jak bohatý maršál jakýsi, s listem na pergamenu psaným, kursivou a hodným inkoustem, typářem Tvé pečeti opatřeným, aby na bubínek bubnoval a jméno operátora vyvolával, a když se tento nedostaví, aby sobě osobu místopřísežnou opatřil, a ta vzala v krevní přísahu rozličné osoby poctivé, v místě se vynacházející, že tkáče řádně list veřejně přečetlo. Lze i tak!

Zdroj: https://www.emtecko.cz/flexitarif/dokumenty/vop_emtecko_15_5.pdf