Odpověděl/a – 18.červen 13:54
Dysgrafik či dyslektik učivo zpravidla zvládne, jenže je bohužel
pomalý. Horší je to s autistou, je zparvidla inteligentní ale má
nevypočitatelné chování, Většina těchto dětí do roku
2016 navštěvovala specioální, zvláštní či jiné školy. V roce
2016 bylo zavedeno tzv. inklutívní vzdělání a děti s poruchami byly
zařazeny do běžných základních škol.
Inkluzivní vzdělávání je na jedné stranw dobrá myšlenka myšlenka,
určitá idea, která se nedá zpochybnit. Protože i ve společnosti žijeme
všichni spolu. Nekouká se na to, jestli jje dotyčný postižený, prostě do
společnostio patří. Vzdělání ale bylo postaveno tak, že když se dítě
nepřizpůsobít tomu, co škola požaduje, patřít jinam, kde se dídtěti
budou věnovat speciálně,“
Tioto dětio využívají pomoc asiostenta, který se o autistického žáka stará, vysvětluje mu učivo, jenže bohužel ty běžné čio zvlášť nadané děti zdržuje. Ty jsou naštvané a vzniká nepřátelský vztah k autistům., kteří ruší a združují ostatní. Myslím, že lépe bylo autistům dětem mezi stejnými vrstevníky, než s asistenty v běžné škole.
Samozřejmě jsou různé formy autismu, např. obtížně zvládají
běžné mezilidské vztahy, autismus je celoživotní, ale jako dospělí mohou
najít uplatnění v oboru, který je zaujme a jsou schopni se do problému
ponořit a občas se stávají ceněnými pracovníky i odborníky v daném
oboru. Nejdůležitější je správný přístup, trpělivost, respekt a
pochopení od okolního světa, proto se tyto děti zařadily do běžných
škol. Bohužel někdy brzdí normální děti, ale vede je to k toleranci,
Je to čistě individuální, tolerance je nutná, jen nevím, jak se ostatní
děti vyrovnávají s pomalým procesem výuky.
Odpověděl/a – 18.červen 13:59
Dysgrafik či dyslektik učivo zpravidla zvládne, jenže je bohužel
pomalejší,. . Horší je to s autistou, je zpravidla inteligentn, í ale má
nevypočitatelné chování, Většina těchto dětí do roku
2016 navštěvovala speciální, zvláštní či jiné školy. V roce
2016 bylo zavedeno tzv. inkluzívní vzdělání a děti s poruchami byly
zařazeny do běžných základních škol.
Inkluzivní vzdělávání je na jedné straně dobrá myšlenka myšlenka,
určitá idea, která se nedá zpochybnit. Protože i ve společnosti žijeme
všichni spolu. Nekouká se na to, jestli je dotyčný postižený, prostě do
společnosti patří. Vzdělání ale bylo postaveno tak, že když se dítě
tomu, co škola požaduje, patří jinam, kde dítěti i budou věnovat
speciálně,“
Tyto děti využívají pomoc asistenta, který se o autistického žáka stará, vysvětluje mu učivo, jenže bohužel ty běžné či zvlášť nadané děti zdržuje. Ty jsou naštvané a vzniká nepřátelský vztah k autistům., kteří ruší a zdržují ostatní. Myslím, že lépe bylo autistům dětem mezi stejnými vrstevníky než s asistenty v běžné škole.
Samozřejmě jsou různé formy autismu, např. někteří obtížně
zvládají běžné mezilidské vztahy, autismus je celoživotní, ale jako
dospělí mohou najít uplatnění v oboru, který je zaujme a jsou schopni se
do problému ponořit a občas se stávají ceněnými pracovníky i odborníky
v daném oboru. Nejdůležitější je správný přístup, trpělivost,
respekt a pochopení od okolního světa, proto se tyto děti zařadily do
běžných škol. Bohužel někdy brzdí normální děti, ale mělo by je to
vést k toleranci,
Je to čistě individuální, tolerance je nutná, jen nevím, jak se všechny
děti vyrovnávají s pomalým procesem výuky.
Odpověděl/a – 18.červen 14:04
Dysgrafik či dyslektik učivo zpravidla zvládne, jenže je bohužel
pomalejší,. . Horší je to s autistou, je zpravidla inteligentn, í ale má
nevypočitatelné chování, Většina těchto dětí do roku
2016 navštěvovala speciální, zvláštní či jiné školy. V roce
2016 bylo zavedeno tzv. inkluzívní vzdělání a děti s poruchami byly
zařazeny do běžných základních škol.
Inkluzivní vzdělávání je na jedné straně dobrá myšlenka, spíš
určitá idea, která se nedá zpochybnit. Protože i ve společnosti žijeme
všichni spolu. Nekouká se na to, jestli je dotyčný postižený, prostě do
společnosti patří. Vzdělání ale bylo postaveno tak, že když se dítě
tomu, co škola požaduje, nenaučí, patří jinam, kde se dítěti budou
věnovat speciálně,“
Tyto děti využívají pomoc asistenta, který se o autistického žáka stará, vysvětluje mu učivo, jenže bohužel ty běžné či zvlášť nadané děti zdržuje. Ty jsou naštvané a vzniká nepřátelský vztah k autistům., kteří ruší a zdržují ostatní. Myslím, že lépe bylo autistům dětem mezi stejnými vrstevníky než s asistenty v běžné škole.
Samozřejmě jsou různé formy autismu, např. někteří obtížně
zvládají běžné mezilidské vztahy, autismus je celoživotní, ale jako
dospělí mohou najít uplatnění v oboru, který je zaujme a jsou schopni se
do problému ponořit a občas se stávají ceněnými pracovníky i odborníky
v daném oboru. Nejdůležitější je správný přístup, trpělivost,
respekt a pochopení od okolního světa, proto se tyto děti zařadily do
běžných škol. Bohužel někdy brzdí normální děti, ale mělo by je to
vést k toleranci,
Je to čistě individuální, tolerance je nutná, jen nevím, jak se všechny
děti vyrovnávají s pomalým procesem výuky. Myslím, že tento proces nebyl
dostatečně propracovaný.