Avatar uživatele
Bronzový

Reklamace u T-Mobile

Asi v březnu jsem koupil přes Aukro Nokii, deklarována jako v dobrém stavu a plně funkční, se zárukou do 6.12.09. Celá aukce proběhla vpořádku, telefon přišel, opravdu v super stavu, musel ležet někde v šuplíku. Po několika hodinách jsem si ale všiml vadného pixelu na displeji, který svítil stále modře, byl ale vidět jen na černém pozadí. Opraví mi to u T-Mobilu ? Má cenu ho dávat na měsíc pryč ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Dobrý den,
v otázce to neuvádíte, ale předpokládám, že s telefonem vám došel i doklad o koupi s razítkem. Případně i záruční list. Reklamaci musíte uplatnit dle informací na potvrzeném záručním listě. Pokud nemáte záruční list, či není řádně a plně vyplněn, uplatňuje se reklamace u prodejce (tím nemyslím prodejce na aukru, ale prodejce původního, tedy toho kdo má razítko na prodejním dokladu.)

Pokud šlo o oficiálního zástupve firmy T-mobile můžete uplatnit reklamaci v jakékoliv značkové prodejně T-mobile.

Otázkou však zůstává, zdali dojde k nápravě a hlavně zda-li to vůbec má cenu. Vada subpixelu je neopravitelná, muselo by dojít k celkové výměně displeje.

Mám osobní zkušenost s reklamací u T-mobile a to i v záruční lhůtě!!! 2x po sobě mi vrátili mobil ve stejném stavu v jakém sem ho posílala a vždy mi bylo jen řečeno že u nich se vada neprojevila. Každá reklamace trvala vždy skoro měsíc, což pro mě znamenala doba bez mobilu a ve finále jsem se stejně naštvala a koupila mobil nový!

Jestli vám vada opravdu vadí, zkusit to můžete, ale obrňte se trpělivostí.

Přeji hodně zdaru.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

mrkněte na zdroj. Pokud jsou podnínky stejné jako u monitorů, pak můžete reklamovat až od tří vadných pixelů. Záleží to na tříde displeje.

Zdroj: http://forum.zive.cz/viewtopic .php?f=955&t=1022803&p=5592764


Avatar uživatele
Pokročilý

určitě by to měl opravit T-mobile pokud je telefon v záruce


Avatar uživatele
Pokročilý

sice nevíte historii telefonu ale určitě bych ho šla reklamovat, nic za to nedáte, maximálně vám reklamaci zamítnou


Avatar uživatele
Registrovaný

jestli míte záruku tak by opravce měl záruku uznat

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.