Avatar uživatele
Pokročilý

Prosím o pomoc s mobilem.

Dobrý den. K Vánocům jsem dostala mobil Samsung galaxy ACE,na internet tam nechodím,ale neustále mi každý den ubývá kredit. Už nevím,co s tím mám dělat. Nemáte také někdo podobné zkušenosti? Děkuji mockrát .

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Je možné, že se k Internetu připojuje některá aplikace na pozadí bez Vašeho vědomí. Zkuste tento postup:

1) Klepněte na "Aplikace"
2) Klepněte na "Nastavení"
3) Klepněte na "Bezdrátové sítě"
4) Klepněte na "Mobilní sítě"
5) Odškrtnětě volbu "Použít datové pakety (Aktivovat datovou síť)".

Pokud tato volba nebyla zatrhnuta, bude háček v něčem jiném a zkusil bych požádat o pomoc na lince operátora.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Pokročilý

Těžko říct. Zavolej na infolinku tvého operátora, je to zdarma a měli by ti tam být schopni pomoci. ;) A třeba to nakonec bude jejich chyba a peníze ti vrátí. :))


Avatar uživatele
Bronzový

Asi budeš mít aktivovanou nějakou službu, o které ani nemusíš vědět. Zavolej na infolinku a nechej si to vysvětlit.


Avatar uživatele
Pokročilý

Dobrý den, pokud si nejste vědoma, že byste se připojila k internetu, ověřte si, zda nemáte ve svém telefonu aktivní nějakou aplikaci, která se automaticky připojuje k webu – např. pravidelná kontrola příchozích e‑mailů, stahování aktualizací, využití některých typů navigace, předpověď počasí atd. Pokud chcete tyto služby dále využívat, vyberte si vhodný datový tarif.
Martina

Zdroj: www.vodafone.cz

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Elektronika

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 870
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249
Stříbrný cochee 226

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.