Avatar uživatele
Registrovaný

Posiluji správně?

Ahoj, potřebuji poradit ohledně posilování. Je mi 15 let a posiluji asi 3 měsíce. V prvních dvou měsících jsem posiloval každý den jednou a byl jsem až překvapený že už po těch dvou měsících je celkem dost vidět změna. Potom jsem se dočetl, že je lepší jeden den vynechat aby se svaly mohli zregenerovat, tak jsem to udělal tak, že posiluju jednou za dva dny ale ten den kdy posiluju vždycky posiluju dvakrát (jednou ve tři hodiny odpoledne a podruhé v sedm hodin večer). Ale zdá se mi, že je to celkem neefektivní. Jak často mám tedy posilovat? Popřípadě co dělám špatně a co bych měl změnit?

Konkrétně posiluji takto:

Zdvihy činkou (7,5 kg) Biceps 20x Pravá
Zdvihy činkou Biceps 20x levá
Zdvihy činkou Rameno 30x Pravá
Zdvihy činkou Rameno 30x Levá
Tohle potom ještě jednou zopakuji.
(Ano, mám jen jednu činku :D)

Kliky normál. 35x
Kliky na široko 20x
- Protáhnout ruce

Leh na záda
zvedání nohou kolmo 30x
zvedání nohou skrčmo 40x

Sedlehy s činkou na hrudi:
Sedlehy normál. 60x
Sedlehy do stran 60x
-protáhnout břicho

To mi trvá tak průměrně 30 - 40 minut a jak jsem už psal posiluji to obden a dvakrát denně v 15:00 a v 19:00.
Nohy neposiluji proto, protože jsem často chodil běhat atd a nohy mám svalnaté až mi to spíše vadí.

Byl bych rád kdyby jste mi popřípadě třeba poslali i nějaké video jak bych měl tedy posilovat a jak často, Děkuji.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Děláš to úplně na ho*no, začátečníci cvičí cca 2-3x týdně. Samozřejmě pokud jsi trénovaný z jiných sportů, tak samozřejmě určitou další pravidelnou zátěž sneseš, nicméně takto, jak to popisuješ se to zkrátka nedělá.
Další chybou je, jak se zdá, tak cvičíš s jednou jednoručkou, tedy máš asymetrickou zátěž páteře.
No, kulturistika je celkem věda, zmršit si záda není zas takový problém. Měl by sis o tom něco nastudovat. Mohu doporučit stránky, viz zdroj.

Zdroj: http://kulturistika.ronnie.cz/ zacatecnici

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Radši si dej pár dnů místo tréninku menší čtení (Ronnie, Body-test) .cz a přečti si, jak trénujou začátečníci ... To neni téma, který jde popsat do pár vět.


Avatar uživatele
Zlatý

tohle se fakt nedá popsat takhle jednoduše.Jsou o tom knihy... ale zdvihy jednoručkou není problém,páteř se tím neničí pokud to netaháš zádama/neprohybas se u toho atd-proste když cvičíš jak máš.Jinak ne že je lepší den vynechat,ale je to přímo nutností.Během relaxu totiž se svaly regenerují a zároven rostou.K ty efektivite: nejdriv se cvici partie ktere bys chtel mit nejsilnejsi (nebo ktere potrebuji nejvic posilit) a druhy cvik hned je partie tzv.naproti.Čili po bicepsech bys mel cvicit tricáky atd jestli rozumíš.Pokud chces kvalitu /hloubku /vyrysovani svalu ,tak ne s maximálkama,ale s o neco mensi zateží ale víc serii a vic opakovani.Me se nejvic osvedcila tzv. pyramida.Ale jak píšu-kup si knížku pro začátečníky a podle ní jed.Knihy od kulturistů ti budou k h....vnu-to je uplne neco jinyho a jsou zavadejici


Avatar uživatele
Registrovaný

podle mě je to ok, když tak zkus Korteho, to jede přítel a je spokojený.. Jinak pokud chceš nabrat základ je strava. Případně můžeš použít potravinové doplňky například protein: http://www.vitalmax-obchod.cz/… , nebo gainer: http://www.vitalmax-obchod.cz/…

Hodně štěstí!

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Sport

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Sport

Zlatý Drap 246
Zlatý marci1 160
Zlatý hanulka11 135
Zlatý annas 132
Zlatý gecco 123
Zlatý mosoj 101
Zlatý Alesh 100
Zlatý quentos 89
Zlatý Lamalam 82
Zlatý arygnoc 77

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.