Která Wifi "škodí" více - G nebo N?

Co se týká WIFI, tak beru v potaz, že nemá výkon co mikrovlnka, a tak mi nezpůsobí jen tak názor na mozku. Domácího wifi připojení se samozřejmě nehodlám vzdát, ale rád bych rizika co nejvíce omezil.

Zajímalo by mě čím se liší WIFI typ G a N v ohledu teoretického vlivu na zdraví při běžném domácím použití. Norma 802.11n je novější, rychlejší atd, ale má tyto vlastnosti za cenu vyššího "záření"? Nebo je tato norma lepší i ve směru "zamoření" okolí? Jsem laik, tak se omlouvám za ty přirovnání... Budu rád jak za fakta, tak váš názor na věc :-)

Odpovědi:

Zlatý

Wifi "g" i "n" ´škodí´ stejně - nosná ne na frekvenci 2,4 GHz, tyto normy se liší jen přenosovou rychlostí...
;-)
V tomto směru je ´škodlivější´ "a", která běhá na nosné 5 GHz...
;-)

Zlatý

okolo seba máte toľko elektromegnetického smogu (a i prírodného žiarenia), že nejaká wi-fi v tom už nehrá roľu.

keby sme sa bavili o škodlivosti napr. výfukových plynov, to by bola iná reč - tých totiž neexistuje prírodný zdroj.

;-Q

iba na okraj:
keby sme sa mali zaoberať iba tým, čo všetko škodí (pesticídy, hormóny vo vode, antibiotiká v potravinách, bordel vo vzduchu, náboženstvo, ...), asi by sme si hneď mali hodiť mašlu.

Bronzový

Postav k WiFi routru pokojovou květinu nebo ji dej k akvárku s rybičkami. Kytka sice vydrží, ale určitě ji opadá listí na straně bližší k routru. Rybičky pochcípají do půl roku. A je jedno, co tam je za normu.

Pokud máš možnost si zvolit, vyber si normu N. Je rychlejší, nabízí lepší zabezpečení sítě a obvykle má i více možností nastavení samotného routru. Rybičky dej alespoň 3 metry od routru, kytka vydrží 1,5 metru od routru bez větších problémů.

Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Elektronika

Zlatý mosoj 868
Zlatý Bedy 675
Zlatý gecco 427
Zlatý www 412
Zlatý Hlada 393
Zlatý beer 298
Zlatý Michal Kole 292
Zlatý ge0rge 287
Zlatý led 249