Avatar uživatele

Jsem hubený a chci být silnějši ! Jak na to ?

Jsem hubený a rozhodl jsem se posilovat abych měl alespon nějake svaly . Dal jsem si předsevzetí že každý večer si udělam 50 kliků a dřepu . Stači to ? Je mi 13 let . Stačí takové množství abych alespon trochu měl svaly ? Popřípadě mám jěště něco jiného dělat abych trochu nabral síly ?
Doplňuji:
hanulka11:Já nechci být uplny svalnač , to by se mi ani nelíbilo ! Ale chci alespon malinko abych měl svaly ! Ne moc

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Choď plavat do plaveckého bazénu a uvidíš jaký z tebe bude chlap. Budeš mít ramena a figuru!!! A je potom velký hlad z chladné vody, přibereš , ale nebudeš tlustý ,ale urostlý. Posilovna je nanic, to jsou zrůdy a většinou nahoněné steroidy. Plavání je nejzdravější sport. A co se v mládí naučíš ve stáří jako když najdeš.
Doplňuji:
Ostatní sporty pro zábavu a rekreačně. Vrcholově je všechno mrzačení. Posilování nepřirozené je ve vývoji nebezpečné a může tě paradoxně zarazit. Měl jsem v tvém věku takové spolužáky, tehdy byli namakaní, svalovití teď jsou to prckové , kteří nepřirozeně ovlivnili svůj tělesný vývoj.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Vždyť teprve dospíváš , cvičit můžeš jistě ale nechtěj být ve 13 svalouš.To by bylo až nepřirozené. jez zdravě a uvidíš tak za2- 3 roky se ti tělo změní.
Doplňuji:
dělej i jiné sporty tak nějak celkově tělo posiluj a budeš se cítit dobře a svalová hmota ti bude pomaličku přibývat- neboj se dočkáš se ,také hodně záleží jakou máš kostru pokud máš slabé kosti budeš asi drobnější i v dopělosti,ale vše se dá s tím sportem vyrovnat. Podívej se na své rodiče jako mají postavu a poznáš třeba jaký jednou budeš....


Avatar uživatele
Bronzový

Myslím, že cvičení se svou vahou ve 13 letech je tak akorát. Posilovnu doporučuji tak od 16. Chce to ještě po těch klikách hodně jíst bílkoviny, tvaroh, kuřecí maso..


Avatar uživatele
Bronzový

Ve třinácti jsem začal taky posilovat a něco ze sebou dělat. Každý den jsem dělal několik kliků atd.
Těch 50 je optimální počet, stačí každý den pravidelně cvičit (nebo ob den) a uvidíš jak v létě budeš vypadat. Časem si můžeš pořídit nějaké činky (doporučuji od 5kg výš)a postupně budeš sledovat tu změnu.
Jak zde lidi už psali nechce to přetěžovat organismus, ale pomalu na to přicházet. Hlavně tě to musí bavit, jinak z donucení to nejde a výsledky budou zanedbatelné.
Přeji hodně úspěchu.

viz wwww.ronnie.cz


Avatar uživatele
Zlatý

Posiluj, ale začni s pár kliků a dřepů a postupně přidávej.
A také zapoj i další cviky, ne jen kliky a dřepy.
Také potřebuješ dostatek kvalitních proteinů. Pokud je nemáš ve stravě, doplň je kvalitním (co nejčistším) proteinovým práškem.
Vždy platí - všeho s mírou.
Já konzumuji proteiny, cituji:
biologická hodnota 96%
sojový proteinový izolát 73,5 %
laktalbumin 24 % - ten je potřebný.

Nejkvalitnější jsou sojové proteiny.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Krása a styl

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Krása a styl

Zlatý Drap 438
Zlatý iceT 350
Zlatý marci1 330
Zlatý hanulka11 322
Zlatý briketka10 244
Zlatý ReHu 230
Zlatý Damiana 229
Zlatý quentos 192
Zlatý annas 191
Zlatý mosoj 179

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.