Avatar uživatele
Pokročilý

Jak dlouho musím denně cvičit aby to k něčemu bylo ?

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele

Denne urcite ne. At budete cvicit doma , nebo ve fitku , nebo jezdit na kole ... plavat. Max. 4 krat , az 5 krat tydne po hodine. A muzete to stridat.
Svaly si musi i odpocinout ... ale zkraje po par minutkach a postupne navysovat. :-) -iv-

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Stříbrný

Pokud chceš "spalovat", tak při opravdovém cvičení, při kterém se zapotíš, tak víc jak půl hodiny - nad půl hodiny už spaluješ ty tuky - dřív ne.


Avatar uživatele
Bronzový

To neřeš,když si denně začvičíš,tak ti to prospěje,není důležité jak dlouho.Prostě se řiď intuicí...


Avatar uživatele
Pokročilý

Jste žena, proto předpokládám, že chcete spalovat tuky.
Účinnost spalování tuků je závislá od více faktorů.
1. Věk
2. Sportovní kondice
3. Množství tuku
4. Způsob a frekvence cvičení.
5. Zdravotní stav
atd.
Tuk je zásobárna energie a tu si tělo celkem šetří - co když bude zima, co když nebude co jíst,.. - evoluční pozůstatek.
Pokud začnete cvičit tak se v těle během cca. 15 minut spálí glukosa. Pak svalstvo potřebuje energii a tu získá spalováním sama sebe. To znamená, že když cvičíte, tak se spalují svaly a ne tuk. V noci když spíte se svalstvo regeneruje, případně roste. Tehdy se snaží tělo energii dodat ze zdrojů, které má k dispozici, tj. i uloženého tuku.
Takže během cvičení se tuk nespaluje ani svaly nerostou. Všechno se děje až v noci po cvičení.
A aby to bylo ještě komplikovanější - tělo si postupně zvyká na zátěž a snaží se šetřit.
Pokud budete mít zájem o další informace, napište mi na e-mail: bandiol@tiscali.cz.


Avatar uživatele
Registrovaný

Pokud chceš spalovat tuky, měla by jsi hlídat tepovou frekvenci při té aktivitě. Pro každého je hranice jiná. Jsou na to někde vzorce. Při určité frekvenci se spalují tuky, nesmí ale stoupnout příliš, pak se totiž už začnou spalovat cukry a snaha je na nic.


Avatar uživatele
Zlatý

Každá chvíle je dobrá pro protažení těla. Pokud však mám spalovat tuky a formovat tělo, musí to být nejméně 3 x týdně a více jak půl hodiny.


Avatar uživatele
Pokročilý

Ja, osobne, cvičím každé ráno cca.30 minut Pilates, už niekoľko rokov. Podľa mňa, mi to pomohlo zlepšiť, napríklad rovnováhu, držanie tela, ale hlavne sa cítim taká ,,pretiahnutá" :-) A koniec koncov, deň bez cvičenie, aspoň krátkeho, si už ani neviem predstaviť.


Avatar uživatele
Registrovaný

Souhlasím s půl hodinou Pilates denně,výborná a taky zábavná je Zumba dá se cvičit i doma a je to tak na hodinu.Dále také rotana u ní se nehubne na kila ,ale ubývají centimetry,30 minut a víc ,aby to k něčemu bylo doporučuju se protahovat ne jen před ,ale i po cvičení aby se svaly nenamohly příliš.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1605
Zlatý mosoj 1494
Zlatý marci1 1276
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 990
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 714
Zlatý quentos 713
Zlatý iceT 565
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.