Avatar uživatele
Pokročilý

Má antikoncepce nějaký vliv na menstruační cyklus?

já s přítelkyní provozujeme imtimní život. mě je 16 a jí 15. před 3 týdny byla u gynekoložky a nechala si předepsat antikoncepci... asi týden na to jí začal cyklus a dala si 1. prášek. ale má to už 10 dní a né a né menstruace přestat. obvykle to má nejdýl 7 dní... může to mít na to vliv? budu vděčný za každou odpověd. děkuju

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

Může,protože organismus si na ty prášky musí zvyknout,je to přece jen zásah do těla a to zvykání si může trvat třeba měsíc nebo dva i tři.Já bych šla raději k lékaři,ten si bude vědět rady.A tady je něco ...
http://antikoncepce.forumzdrav i.cz/…

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

Ano antikoncepce na to má vliv její tělo si musí na tu antikoncepci zvyknout jakmile si na ní zvykne vaše přítelkyni jí dobere hned by se jí pak měla objevit menstruace.Pokud to bude trvat moc dlouho a vaše přítelkyni jí vždy po dobrání do 3 dnů nedostane at pak navštíví svého gynekologa který jí pomůže.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1780
Zlatý mosoj 1531
Zlatý marci1 1379
Zlatý annas 1081
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý gecco 847
Zlatý briketka10 761
Zlatý quentos 744
Zlatý iceT 577
Zlatý zjentek 512

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.