Avatar uživatele
matka123

Je můj divný tajnůstkářský soused nebezpečný?

Dobrý den poctiví lidé, potřebuji si s něčím poradit. Můj soused Tomáš se někdy chová hodně divně. Má pěkný rodinný dům se zahrádkou, o kterou se pilně stará. Pracuje jako řidič v menší firmě. Je takový zamlklý, ale občas je s ním sranda. Přistěhoval se sem před osmi lety, ale když jsme se bavili o tom, co dělal před tím, tak mi řekl, že pracoval jako taxikář na druhém konci republiky, ale tvářil se při tom dost divně a okamžitě se snažil téma změnit. Když jsme spolu byli v hospodě, tak do ní přišel nebezpečně vypadající muž a soused se bleskurychle otočil a byl půl hodiny na záchodě. Zdá se mi to jako poměrně zvláštní reakce. Také odmítá brát domů návštěvy, má jen ženu a dceru, ale přesto jsou u něj doma často slyšet mužské hlasy. Co si o něm mám myslet?

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? ivzez, FreddieR před 2032 dny Sledovat Nahlásit



Odpovědi
Avatar uživatele
anonym

Nebezpečný? Ohrožuje tě snad nějak? Vytahuje na tebe nůž, hází ti do zahrady věci nebo vyhrožuje tobě a rodině? Ne? Tak asi nevíš co jsou nebezpeční sousedi. Se skutečně nebezpečným sousedem jsem se setkal, a to je teda rozdíl.

To, že o své minulosti moc nemluví, ještě neznamená že něco tají. Jak můžeš vědět co zažil? Třeba má na minulost špatné vzpomínky a právě proto odjel takovou dálku. A i kdyby za sebou měl pochybnou minulost, tak ti do toho nic není. Ohrožuje tím sebe a ne tebe. Ale pokud tam bydlí už několik let, a zatím ho žádní gansteři nezamordovali nebo pro něj nepřijela policie, tak bych se přikláněl spíše k tomu, že má špatnou minulost. A že je zamlklý nebo že si nevodí návštěvy, to je jeho věc. Ne každý je ukecaný a společenský. Zřejmě je to chlap co má rád svůj klid a je rád, když lidi chvilku nevidí. Jestliže má dceru a ženu, tak se nediv že je zamlklý, může to být podpantoflák. A ty mužské hlasy taky může být jen televize nebo radio.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
ivzez