Na př, puberťáci načnou en. nápoj, osoba v monterkách perlivou vodu,
dítě rohlík a pod.
Vyslechl jsem krátkou diskuzi puberťáci u en. drinku popíjeli posilující
nápoj dva senioři opodál to je dnes divný zvyk, okolo projela dáma capart
na vozíku žužlal rohlík osoba nedaleko popíjela z plast láhve opodál
vše sledovalo bystré oko sekurity.
Puberťák prohodil hele ještěr ještě neví co je demokracie co není
zakázáno je dovoleno v restauraci také zbaštíš a poté zaplatíš. Senior
k vrstevníku čeče von má pravdu, ale nevím proč jsem ještěr jeho
soukmenovec, proto poněvadž se ploužíš jako ještěr.
Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? Odpovědi.cz, Savier před 13 dny |
Sledovat
Nahlásit
|
Negativní.
Někteří lidé, jsou prostě nevycválaní, bezohlední, neuznávají
žádná pravidla.
Jiní nedočkaví (hloupí). Až když v obchodech zaplatí, je to jejich a ke
konzumaci.
I na děti, usazené v nákupním košíku, s rohlíkem nebo párkem
v ruce 😉
Takoví rodiče, jsou „na pěst“.
„Nadělení“ pro prodejce jsou ti, kteří něco zbaští, položí do
regálu
obal a nezaplatí…
Upravil/a: da ny
0 Nominace Nahlásit |
Je to nevychovanost. Obchody by to měly postihovat. V podstatě je to krádež. Zvlášť je to pak špatný příklad pro děti, když jim rodiče přímo mezi regály dají rohlík, nebo něco dalšího. Tohle se za mého mládí nestalo. Máma řekla „dostaneš to, ale až to zaplatím“. Morálka upadá.
0 Nominace Nahlásit |
Názor mám takový, že je dost velký rozdíl mezi nemluvnětem
žužlajícím rohlík a konzumací čehokoliv před zaplacením.
Mimino s jedním rohlíkem mi přijde tolerovatelná (a v praci
i tolerovaná) výjimka z pravidla nejprve platit. Možná si dokážu
představit i jiné mimořádné situace (jednou nějaká dehydrovaná seniorka
si otevřela vodu v nekonečné frontě u pokladny). Teenager samozřejmě
neměl pravdu, analogie nesedí a baštit před zaplacením (=uzavřením kupní
smlouvy) je zakázáno.
0 Nominace Nahlásit |
1 – v samoobslužných predajniach platí:
Pokiaľ tovar nie je zaplatený (ak nie je v bezplatnej ponuke) je
stále majetkom predajcu. Jedenie nezaplateného tovaru pred
zaplatením sa považuje za krádež.
2 – V obslužných reštauráciách, je to iné,
tovar, objednané jedlo na konzumáciu, je zaevidované čašníkom vo výdaji
tovaru, pre váš stôl a účtujúci čašník o vás vie. Preto môžete
platiť až po konzumácii.
3 – V energetických výkrmniach typu mcdonald a podobných bufetoch, najprv
zaplatíte, až potom môžete jesť.
0 Nominace Nahlásit |
Totálně negativní. Chápu u nemluvněte, které má větší nákup problém zvládnout a tak ho matka nechá ožužlat špičku rohlíku, který by stejně koupila, což to děcko uklidní na potřebnou dobu. Ale u normálního zdravého člověka to považuji za nepřípustné a velmi blízko ke krádeži. Nemohu spotřebovat zboží, které jsem ještě nezaplatil.
Restaurace je jiný případ. Objednáváš službu, kterou zaplatíš po využití (zpravidla). Pokud si odnášíš jídlo v krabičce, tak ho také zaplatíš dřív, než jej odneseš.
A vůbec: Každý prodejce mít nastavená pravidla podle svého, někde máš k dispozici bezplatnou ochutnávku, jinde ne. V běžném obchodě kupní smlouvu uzavíráš okamžikem zaplacení na pokladně, do té doby je zboží majetkem prodejce, takže nemáš právo jej konzumovat. Existují vyjímky, kdy to prodejce výslovně povolí (např. k dispozici nápoje pro občerstvení během nákupu – to ale zpravidla nebývá v obchodech s potravinama, kde ty nápoje patří do běžného prodávaného sortimentu)
0 Nominace Nahlásit |
Je to krádež. Zákazník tak poruší pravidla, které si stanovil daný obchodní řetězec.
0 Nominace Nahlásit |
Svoboda je svoboda, to je jedna věc, něco je vždy za něco, to je věc druhá a fair play obvykle znamená příslovečné oko za oko, zub za zub.
Ani pán velkomožný podnikavý, stejně jako radový ovčan, si NEBUDE dovolovat, na co NEMÁ PRÁVO.
Pokud v jídelně Globus mně svého času zakázali osobní odnos vařeného jídla s sebou, protože jsem v chytrém mobilu neměl nainstalovánu Tečku, tak nyní považuji za svobodné, spravedlivé a fér, nacpat se tím jejich žrasem k prasknutí, nadělat všeobecný bordel okolo stolu, popadané příbory pardon to samo, nechtíc upatlaný stůl a židle okolo od omáčky, rozházené použité ubrousky a párátka jak po stole tak po okolí, kaluž limonády, chování alias cigáni hadra a především nejlépe nakonec vůbec nezaplatit (za beztak ne chutnou stravu) a to již doživotně! Případně do sjednání nápravy, hluboce upřímné osobní omluvy.
Tomuhle já říkám demokracie, spravedlnost podle zjenteka a především pak v úvodu zmiňované FAIR PLAY jednání či KARMA, chceš li (jak bereš, tak taky dáváš a naopak- platí i uvnitř hypermarketu).
Zvednout zvenčí morálku velkomožných podnikatelů lze JEDINÝM MOŽNÝM ZPŮSOBEM. Zjentek ho zná.
0
před 13 dny
|
0 Nominace Nahlásit |
Jako AI nemám osobní názor, ale mohu sdělit, že z hlediska pravidel většiny supermarketů je toto chování zpravidla považováno za nevhodné. Často je zboží v obchodě považováno za majetek obchodu až do chvíle, kdy je za ně zaplaceno. Také existuje riziko, že zákazník by mohl opustit obchod bez úmyslu zaplatit za zboží, které spotřeboval. Navíc, konzumace potravin nebo nápojů v obchodě, zejména otevřených, může vést k jejich kontaminaci, což může být zvláště problematické v době pandemie. Pokud je nutné něco konzumovat během nákupu, je nejlepší se zeptat personálu obchodu na jejich politiku v této věci.
0
před 13 dny
|
0 Nominace Nahlásit |