Avatar uživatele
panxnotdead

Děláte nějaký sport? A jakého nejvyššího úspěchu jste dosáhli?

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Roppel před 4189 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Michal Kole

Že jsem se při plaveckém výcviku ve školce jako jediný topil.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

viz můj profil :{)> hraju závodně český a anglický scrabble, v českém jsem dosáhl zatím 15. místa na mistrovství republiky (z 32 kvalifi­kovaných, mezi něž jsem se letos již potřetí probojoval – letošní MR teprve bude, doufám v překonání onoho 15. místa a dosažení alespoň top ten); na kvalifikačních turnajích mým největším úspěchem byly zatím dvě zlaté medaile. V anglickém scrabblu zatím třetí zlato, ale za větší úspěch v angl. verzi považuju svou reprezentaci ČR na mistrovství světa a to, že jsem na něm coby nováček neskončil poslední (na rozdíl od slovenského reprezentanta).

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
chachar1922

Největší úspěch mě doufám teprve čeká. Ale zatím největší úspěch bylo, že jsem si tehdy zařídila aspoň registračku :D

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Pače

drevorubec 2008 / 4 misto na MČR
3. mi uteklo o 1/4 sekundy ☹

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Rocker

310.místo z 396 účastníků MTB Rallye Sudety:-)

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
honza19hk

jo hraju v hospodě mariáš.-) Jiak také požární sport a mezinárodní soutěže ve vyproš´tování z vozidel po nehodách v rámci naší JSDH. Na soutěži ve vypr. v Ostravě naše jednotka skončila druhá z 9 států a 58 jednotek.ovšem to je týmová práce a ne jednotlivá.V po­žárním spotru dost často také vedu.Hlavně TFA.
Doplňuji:
Krom toho se jezdím trucktrial v ČR i zahraničí–hlavně německo rakousko polsko,anglie­..Poznáte mě : Tatra 813 8×8 bi-turbo zelená vojenská(valník) s velkým nápisem Trhání pařezů,vyproš­ťování.

Upravil/a: honza19hk

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
venkovan