Avatar uživatele
panenka

chci pomoci kamošce a nevím jak

potřebuji prosím poradit.nevím co by to mohlo být ale mám kamarádku která na tom není ted momentálně zdravotně dobře.u lékaře už byla a nic jí nenašly.popsala mi její příznaky kterými trpí prý se cítí hodně unavená pichá ju u krku ale ze zadu.a když se prý vyspí cítí takový divný pocit jak jednu stranu ma takovou unavenější a otupenější než druhou stranu obličeje.a prý kolikrát na ní příjde jak kdyby takové otupení ráda bych jí pomohla ale nevím jak já jsem jí poradila že má po kojení zřejmě málo vitamínu a že je hodně unavená.poradí jí někdo.prý na sobě cítí jak kdyby dušnost děkuji

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 2Pro koho je otázka zajímavá? kropitko, rynek878 před 5232 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Nuk nuk

Tohle může mít mnoho příčin od celekm banálních po docela vážné. Nejsem lékař, takže mé rady budou asi velmi laické.
Za prvé, je jisté, že kojení je poměrně vyčerpávající, ač to tak samo nevypadá. Pokud kamrádka stále kojí, nemusí samozřejmě kvůli tomu přestávat, ale určitě by to chtělo dodat vitamíny a vápník a pokud možno hodně odpočívat. Také, pokud kojí často v jedné poloze, např. v leže, může jít o docela obyčejné, ale za to dost nepříjemné a intenzivní přeležení.
Jestliže už dokojila, určitě ať pokračuje v přísunu vitamínů, bílkovin a dalších důležitých látek. JIstě to bude chtít také hodně pohybu.
Tak to jsou ty „banálnější“ z možných příčin.

Ty závažnější mě napadají dvě. První z nich může být nějaký skřípnutý nerv nebo něco na ten způsob.
To nejhorší, co mě napadlo, že podobné příznaky může mít slabá nebo začínající mrtvice. Mívají jí sice spíše starší lidé, ale znám i realtivně mladé lidi, kteří si tím prošli.
Být kamarádkou, zcela určitě bych zašla na neurologii, aby se vyloučila opravdu vážná věc, popřípadě, aby jí pomohli pokud, by se o něco takového jednalo.

0 Nominace Nahlásit

Otázka nemá žádné další odpovědi.