Odpověděl/a – 15.září 9:44
Občas jezdím vlakem na jedné trati, kde je v jedné stanici zastávka na zastavení.
Nejde o výstup, s tím snad není problém, pokud „knoflík“ funguje, když někdo vyjíždí ze vzdálenější stanice a chce vystoupit.
Jenže horší situace je při nastupování, vlak totiž ve stanici občas nezastaví. Byla jsem toho svědkem, lidé stáli na zastávce a vlak profrčel kolem.
„Cestující jsou rozladěni. Vlaky nestaví na všech zastávkách na znamení“
" Je to velký nešvar Českých drah. Spojů, které tu staví, je jen minimum. Velmi to třeba omezuje zaměstnance Elitroniku, kteří dojíždějí často až z Tanvaldska. Museli začít v Jablonci přestupovat na tramvaj, i když je přestup komplikovaný. Mnohé to může odradit od cest veřejnou dopravou a Českými drahami,“ řekl Miloš Krčmář, bývalý předseda osadního výboru Proseč nad Nisou.
Proč jsou vlastně zastávky na znamení? Vysvětlení mi přijde nesmyslné. Vlak by taky nemusel zastavovat vůbec nikde a byl by ještě mnohem rychlejší. S takovou politikou dráhy rozhodně nezískají další cestující. Pochybuji, že je to ta správná cesta, aby vlaky neprodělávaly,“ domnívá se Preisler.
Dráhy chtěji konkurovat autobusové dopravě, proto při zpoždění ve stanici zna znamení projedou. Uvádí autor Adam Pluhař
Odpověděl/a – 15.září 16:51
Občas jezdím vlakem na jedné trati, kde je v jedné stanici zastávka na znamení.
Nejde o výstup, s tím snad není problém, pokud „knoflík“ funguje, když někdo vyjíždí ze vzdálenější stanice a chce z vlaku vystoupit.
Jenže horší situace je při nastupování, vlak totiž ve stanici občas nezastaví. Byla jsem toho svědkem, lidé stáli na zastávce a vlak profrčel kolem.
„Cestující jsou rozladěni. Vlaky nestaví na všech zastávkách na znamení“
" Je to velký nešvar Českých drah. Spojů, které tu staví, je jen minimum. Velmi to třeba omezuje zaměstnance Elitroniku, kteří dojíždějí často až z Tanvaldska. Museli začít v Jablonci přestupovat na tramvaj, i když je přestup komplikovaný. Mnohé to může odradit od cest veřejnou dopravou a Českými drahami,“ řekl Miloš Krčmář, bývalý předseda osadního výboru Proseč nad Nisou.
Proč jsou vlastně zastávky na znamení? Vysvětlení mi přijde nesmyslné. Vlak by taky nemusel zastavovat vůbec nikde a byl by ještě mnohem rychlejší. S takovou politikou dráhy rozhodně nezískají další cestující. Pochybuji, že je to ta správná cesta, aby vlaky neprodělávaly,“ domnívá se Preisler.
Dráhy chtěji konkurovat autobusové dopravě, proto při zpoždění ve stanici na znamení projedou. Uvádí autor Adam Pluhař