Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.září 13:11

Na naší škole je hisstorie filmu jednou z maturitnoích otázek. Z tozho plyne, že můžete uvést třeba několik filmů uz pophledu historie. Jijnak můžete do četby uvést knilhu, kterouz jste četl d dopolnit a doplonilt filmem a obě díolě srovnat.

Přece i ti, kdo se podílí na tvorbw filmu si knihu museli přečíst a pak ji zpracovat. Takže vložili do zpracování kus sebe. Film se může odychylvat od příběhu iknihy, takže nezastupije četbu. Kromě toho, máte vyjádřit svůj názor na obsah knižního díla, nikoliv názor na film, tedy pohled jiné osoby na příběh. Proto je vhodné srovnání. Někdy jsou postavy utvořené, jindy vynechané, liší se závěr. . Existují někteří spisovatelé, kteří se brání filmovému zpracování díla.

Třeba pohádka Popelka byla u nás zfilmovaná , 2×. , která z nich je nejpřesnqwjším obrazem pohádky B. Němcové?
Svou otázkou potvrzujete, že patříte k mladé generaci, pro níž je zřejmě obtížné číst knihy a přemjýšlet o tématu, ale raději přijít k hotovému zpracování. Četba přece stimuluje mozek k aktivitě, představám, obohacuje slovní zásobu, tedy i ovlivňuje vyjadřování a porozumění textu.

Zkuste porovnat knihu Hlídač a film Hlídač. Uvidíte, v čem se shodují a v čem liší.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 26.září 13:18

Zpravidla je historie filmu jednou z maturitních otázek. z CJL. Z toho plyne, že můžete uvést třeba několik filmů z pohledu historie. Jinak můžete do četby uvést knihu, kterou jste četl a doplnit filmem a obě díla srovnat.

Přece i ti, kdo se podílí na tvorbě filmu si knihu museli přečíst a pak ji zpracovat. Takže vložili do zpracování kus sebe. Film se může odchylovat od příběhu knihy, takže nezastupiuje četbu, jen doplňuje. . Kromě toho máte vyjádřit svůj názor na obsah knižního díla, nikoliv názor na zhédnutý film, tedy pohled jiné osoby na příběh. Proto je vhodné srovnání, ale pro literaturu je důležiltý originál. Někdy jsou ve filmu postavy utvořené, jindy vynechané, liší se závěr. . Existují někteří spisovatelé, kteří se brání filmovému zpracování díla.

Třeba pohádka Popelka byla u nás zfilmovaná , 2×. , která z nich je přesnějším obrazem pohádky B. Němcové?

Svou otázkou potvrzujete, že patříte k mladé generaci, pro níž je zřejmě obtížné číst knihy a přemýšlet o tématu, ale raději přijít k hotovému zpracování. Četba přece stimuluje mozek k aktivitě, vedle vlastním představám, obohacuje slovní zásobu, tedy i ovlivňuje vyjadřování a porozumění textu.

Zkuste porovnat knihu Hlídač a film Hlídač. Uvidíte, v čem se shodují a v čem liší.

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 28.září 11:32

Zpravidla je historie filmu jednou z maturitních otázek. z CJL. Z toho plyne, že můžete uvést třeba několik filmů z pohledu historie. Jinak můžete do četby uvést knihu, kterou jste četl a doplnit filmem a obě díla srovnat.

Přece i ti, kdo se podílí na tvorbě filmu si knihu museli přečíst a pak ji zpracovat. Takže vložili do zpracování kus sebe. Film se může odchylovat od příběhu knihy, takže nezastupiuje četbu, jen doplňuje. . Kromě toho máte vyjádřit svůj názor na obsah knižního díla, nikoliv názor na zhédnutý film, tedy pohled jiné osoby na příběh. Proto je vhodné srovnání, ale pro literaturu je důležiltý originál. Někdy jsou ve filmu postavy utvořené, jindy vynechané, liší se závěr. . Existují někteří spisovatelé, kteří se brání filmovému zpracování díla.

Třeba pohádka Popelka byla u nás zfilmovaná , 2×. , která z nich je přesnějším obrazem pohádky B. Němcové?

Svou otázkou potvrzujete, že patříte k mladé generaci, pro níž je zřejmě obtížné číst knihy a přemýšlet o tématu, ale raději přijít k hotovému zpracování. Četba přece stimuluje mozek k aktivitě, vede k vlastním představám, obohacuje slovní zásobu, tedy i ovlivňuje vyjadřování a porozumění textu.

Zkuste porovnat knihu Hlídač a film Hlídač. Uvidíte, v čem se shodují a v čem liší.