Avatar uživatele
Pokročilý

za jak dlouho se dostaví viditelné výsledky???

chci začít běhat a chi vědět za jak dlouho se dostaví první viditelné výsledky a jaké se dostaví (menší břicho menší tepová frekvence při běhu atd...

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Zlatý

To záleží jak se tomu budeš věnovat a ne vždy víc znamená líp. Taky záleží na tom, jestli jsi doteď něco dělal atd. Jestli chceš hrubý nástřel, tak počítej, že když budeš běhat 2-3x týdně, častěji bych pro začátek nedoporučoval (laici mají tendenci, že se najednou rozhodnou a běhají denně a to není dobře, chce to aspoň den volna mezi tréninky), tak něco na sobě začneš pozorovat relativně brzo cca měsíc, co se výkonnosti týče. To břicho je záležitost spíše správného stravování, věku a genetiky, ten běh tomu zas tolik nepomůže.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

U kždého se to projeví jinak. Je to ale běh na dlouhou trať. Výsledky nejsou patrny ze dne na den. Přeji mnoho úspěchů a hlavně výdrž


Avatar uživatele
Pokročilý

Řekla bych, že u každého jinak. Záleží na pohlaví, věku, fyzické zdatnosti, délky trasy.. Ale myslím, že tak po měsíci by se něco vypozorovat dalo.


Avatar uživatele
Pokročilý

šílené píchání v boku se dostaví už po cca 350metrech, následovaný silným pocitem na zvracení, lapání po dechu. Když Tě to neodradí, tak po 1km, mimo předešlé, přestáváš vidět pro výrazné mžitky před očima, zastavíš-li se aby ses zorientoval, riskuješ zdřevěnění a selhání nohou. Pokud neodběhneš daleko od domu a budeš zachráněn a dopraven zpět na lůžko např. rodinnými příslušníky, stejně si budeš přát, pro nepříčetné bolesti celého těla, zemřít. Takže tak.


Avatar uživatele
Zlatý

Také jsem kondičně běhal. Tak cca 200 km za měsíc, ale ne hned od začátku.
Začínal jsem poměrně pozdě asi ve 35 letech přestal jsem v 55 letech ( svalové onemocnění). Dostal jsem se do stavu kdy to bylo již návykové a tělo to samo vyžadovalo.
Píchání v boku je špatně. Musíš pozvolně.
Jinak svalová únava ještě nikoho nezabila !
Kus běh ( nebo i rychlá chůze) potom kus chůze, vydýchat a znovu to opakovat. Postupně přidávat. Dát si nějaký cíl, prodlužovat dobu běhu, měřit si čas na nějakém úseku a snažit se postupně zrychlovat. Pokud nepřidáš na jídle výsledky na váze se začnou projevovat ihned. Kondice a výdrž se bude zvyšovat ale pomalu.
Přeji mnoho úspěchů a vydrž !

Ideální je běh po lesních cestách ( šetří se klouby i nohy), ale každý tu možnost nemá.

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Zdraví

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Zdraví

Zlatý Drap 1609
Zlatý mosoj 1495
Zlatý marci1 1282
Zlatý hanulka11 1030
Zlatý annas 991
Zlatý gecco 737
Zlatý briketka10 715
Zlatý quentos 714
Zlatý iceT 566
Zlatý arygnoc 499

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.