Avatar uživatele
Pokročilý

K čemu jsou testy spotřeby aut v umělých podmínkách? Výrobce pak uvádí irelevantní údaje.

Je známé užití tohoto. "Jo to je testované v umělých podmínkách. Ve skutečnosti za takhle malou spotřebu nikdy nepojedeš."
Já snad s každým autem, co jsem měl déle, tak jsem dokázal jet za spotřebu menší než je napsaná. A dále nechápu, proč by testovali spotřebu někde na hale v umělých podmínkách, když při testování každého auta najedou statisíce kilometrů, tak vidí, jakou mají spotřebu, tak proč by potom potřebovali dělat nějaké umělé testy?
Chápu, tudíž ucelené testy, pro porovnání. V tom případě je, ale dost hloupé říkat, že "Tato spotřeba je měřená v umělých podmínkách, takže nikdy za tuto spotřebu nepojedeš." Protože jde jet s autem i za míň, než je psáno, pokud teda člověk není vemeno.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Bronzový

Standardizované podmínky jsou nutné pro porovnávání výsledků.

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Zlatý

..."v umělých podmínkách"... - jde o to, že je o sice umělé, ale normalizované podmínky - takže si můžeš porovnat různé typy aut (a různé osazované motory) - za stejných podmínek normalizovaného testu...
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí, trasa, zatížení...) i vnitřní (řidič) podmínky...
___
To, že ty jezdíš - za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné - a nijak objektivně srovnatelné...
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet - obecně jezdím i za dvojnásobek...
;-)
________________________
Doplnění nerozumím
- proč by bylo hloupé říkat, že podmínky pro takovouto spotřebu jsou dány metodikou měření???
- vyrobce netvdí, že s takovouto spotřebou nikdy nepojedeš - ba naopak tvrdí, že pokud dodržíš podmínky stejné, bude stejná i spotřeba - a pokud podmínky nedodržíš, může být spotřeba vyšší nebo nižší)...


Avatar uživatele
Stříbrný

Samozřejmě nevěř slibům výrobců. Skutečná spotřeba bývá o 2 litry vyšší. Vlastní zkušenost


Avatar uživatele
Stříbrný

O to všechno nejde. Jde jen o to, jak si držet levnou konkurenci od těla. Vždyť by v EU mohly stát nejlevnější auta jen 1800,-€ (z Indie, Ruska, Indonézie, Malajzie...), ale když se jim nastaví laťka* vysoko, tak se na trh nedostanou.

*)víš jaká...ta šikana s emisemi:DDD

 

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Auta a doprava

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Auta a doprava

Zlatý mosoj 625
Stříbrný cukrar 617
Zlatý Drap 572
Zlatý gecco 401
Stříbrný honza19hk 285
Zlatý venkovan 246
Bronzový kapitán 232
Zlatý Hlada 218
Zlatý hanulka11 200
Stříbrný brillant 199

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.