Historie úprav

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 15.únor 15:30

…„v umělých podmínkách“… – jde o to, že je o sice umělé, ale normalizované podmínky – takže si můžeš porovnat různé typy aut (a různé osazované motory) – za stejných podmínek normalizovaného testu…
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí, trasa, zatížení…) i vnitřní (řidič) podmínky…
___
To, že ty jezdíš – za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné – a nijak objektivně srovnatelné…
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet – obecně jezdím i za dvojnásobek…
😉

Avatar uživatele

Odpověděl/a – 22.únor 10:34

…„v umělých podmínkách“… – jde o to, že je o sice umělé, ale normalizované podmínky – takže si můžeš porovnat různé typy aut (a různé osazované motory) – za stejných podmínek normalizovaného testu…
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí, trasa, zatížení…) i vnitřní (řidič) podmínky…
___
To, že ty jezdíš – za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné – a nijak objektivně srovnatelné…
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet – obecně jezdím i za dvojnásobek…
😉
_____________­___________
Doplnění nerozumím

  • proč by bylo hloupé říkat, že podmínky pro takovouto spotřebu jsou dány metodikou měření???
  • vyrobce netvdí, že s takovouto spotřebou nikdy nepojedeš – ba naopak tvrdí, že pokud dodržíš podmínky stejné, bude stejná i spotřeba – a pokud podmínky nedodržíš, může být spotřeba vyšší nebo nižší)…