Odpověděl/a – 15.únor 15:30
…„v umělých podmínkách“… – jde o to, že je o sice umělé,
ale normalizované podmínky – takže si můžeš porovnat různé typy aut
(a různé osazované motory) – za stejných podmínek normalizovaného
testu…
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí,
trasa, zatížení…) i vnitřní (řidič) podmínky…
___
To, že ty jezdíš – za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není
pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné – a nijak objektivně
srovnatelné…
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet –
obecně jezdím i za dvojnásobek…
😉
Odpověděl/a – 22.únor 10:34
…„v umělých podmínkách“… – jde o to, že je o sice umělé,
ale normalizované podmínky – takže si můžeš porovnat různé typy aut
(a různé osazované motory) – za stejných podmínek normalizovaného
testu…
Testovací kiláky nelze porovnávat, protože se liší vnější (počasí,
trasa, zatížení…) i vnitřní (řidič) podmínky…
___
To, že ty jezdíš – za nějakých podmínek, se spotřebou nižší, není
pro jiného řidiče (a podmínky) vůbec podstatné – a nijak objektivně
srovnatelné…
___
Mně se obvykle daří jezdit ´za míň´, když si dám hodně záležet –
obecně jezdím i za dvojnásobek…
😉
________________________
Doplnění nerozumím