Avatar uživatele
Registrovaný

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy?

Dobrý den,
Zaplatila jsem předem mobilní telefon, prodejce ho odeslal, ale pošta nedodala. Ztráta nebo odcizení, nevím. Bohužel prodejce nic neřeší, protože oni zboží vyexpedovali. Mám napsat písemně reklamaci - nedodání zboží, nebo odstoupení od smlouvy? Mám pouze proforma fakturu a sledování zásilek, kde je důkaz, že mi pošta nic nedodala.
Děkuji

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

Pokud Ti prodejce odesílal mobil jako zapsanou zásilku (doporučený, nebo cenný balík), tak zajdi na Českou poštu a informuj je o ztrátě balíku, pošta za zapsané balíky/psaní odpovídá, pokud v případě zapsaný balík prodejce 'pojistil' (ocenil) cenou a máš doklad o koupi, zajdi i s ním na poštu, v případě nenalezení balíku pošta na základě dokladu hradí udanou částku..

Ovšem Ti neporadím, co s prodejcem.. Snad napíše někdo jiný lepší radu.

 

Otázka nemá žádné další odpovědi.

Diskuze k otázce

 

U otázky nebylo diskutováno.

 

Zajímavé otázky v kategorii Právo a zákony

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Právo a zákony

Zlatý Drap 1838
Zlatý standa 1248
Zlatý ivzez 709
Zlatý mosoj 661
Zlatý gecco 481
Zlatý led 471
Zlatý zzzzz 450
Zlatý Michal Kole 436
Zlatý marci1 399
Zlatý arygnoc 385

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.