Avatar uživatele
Paní T

Chodím na SZŠ a chtěla bych začít navštěvovat od příštíhl šk. r. střední policejní školu. Jak mám postupovat?

Ahoj. Momentálně studuji na zdravotnické škole první ročník. Problém je, že tento obor mě nebaví a nemám v plánu pracovat v tomto oboru.Nemám ráda anatomii a nejde mi.Neumím si představit ze budu chodit na praxe do nemocnice, děsí mě to. Už když jsem v deváté třídě dělala přijímací zkoušky, chtěla jsem jít na střední policejní školu. Bohužel podcenila jsem přípravu na fyzické testy a nevzali mě.Chtěla bych přijímací zkoušky delat znova se vším všudy, ale nevím jestli je to vůbec možné. Takže se ptám, je to možné? A jestli ano, jak je to se zapisovym lístkem a přikládání vysvědčení k prihlášce? Bojím se sice že bych to na policejní škole nezvládala se studiem (hlavně práva na zpaměť), ale když něco člověka baví tak si myslím ze to zvládne. Myslíte ze to má cenu vubec dělat znova prijimacky a nebo to vydržet čtyři roky na zdravce a pak zkusit vysokou policejní?


přestup na jinou SŠ a dělání přijímaček znovu

Upravil/a: annas

Zajímavá 0 před 1667 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Drap

Obě možnosti jsou možné. Ovšem při tvém pohledu na zdravotní školu, neni nikde zaručeno že na ni i odmaturuješ. Osobně bych volil zřejmě v takovém případě první možnost, s tím, že rok strávený na zdravce bude ztracen.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
ivzez

Podle mne je nesmysl navštěvovat (o studium půjde až na VOŠ či VŠ)
školu, když už nyní víš, že se tomu povolání nechceš věnovat.

Obrať se na ředitele policejní školy a zeptej se ho, za jakých podmínek
by byl možný přestup. Pokud ředitel přestup povolí, aslespoň zbytečně neztratíš rok.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek