Avatar uživatele
Mravenec

Používáte k notebooku také externí klávesnici?

Jsem na to zvyklý – stolní počítač nemám, notebook tedy užívám jako monitor a je umístěn na konci stolu. Informace zadávám externí bezdrátovou klávesnicí, takže mám na pracovním stole vlastně dvě klávesnice. Máte to někdo taky tak?

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? aliendrone před 546 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
Filip84

Ano, ale jenom, když sedím u stolu a píšu, něco dlouhého, protože jinak bych neměl na noťasu klávesnici třetí, ale možná už desátou. 🙂

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
Pepa25

Nejen externí klávesnici, ale také myš a monitor 😉 Pokud používám NTB, tak jen leží někde bokem zapojený v stíti (kabel je kabel) a elekřině a já pracuji jako na PC.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
aliendrone

Jo, jsem na to zvyklý, jakkoliv je pryč doba, kdy jsem musel mít vysoce kvalitní (herní) periférie. Dnes se spokojím s trochu lepší kancelářskou jebkou (aby se do ní dalo naprogramovat nějaké to makro, stejně tak i s myší).

Navíc s postupujícím věkem (stává se ze mne slepjš) se dodatečná obrazovka/prac. plocha (ke stolnímu monitoru) skvěle hodí. Lepší než nějaké miniaturizování jen proto, aby se to vešlo najednou na jednu plochu. Urychlí to ZNAČNĚ práci. Ono se FAKTICKY BLBĚ píše na těch umrněných integrovaných. O tom jak MOC mi překáží touchpad nemluvě . Ne že bych psal všemi deseti nějak „závodnicky“, ale jako dostatečná pakárna stačí, když máš jen trošku větší ruce. A takový MOBIL, ten byl doslova pro mě PEKLEM (do doby, než Google přišel s hlasovými službami).

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
elkon

Většinou používám stolní PC s velkým monitorem, pouze jsem-li mimo domov, vozím sebou patnáctipalcový notebook, který má dostatečnou, kompletní klávesnici. Takže jinou nepotřebuji.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
cochee