Avatar uživatele
Gorouš

Kdy jste se poprvé zamilovali?

a jestli jste z vaší první láskou navázali vztah a nebáli se ji oslovit. Já jsem se jí bál oslovit, nejsem si natolik sebejistý, no a teď jsme každý jinde…Doteď se mi líbí jen ženy, které jsou ji podobné, jak charakterem, tak i vzhledem. Je to smutné, jako kdybych hledal jí v davu lidí…
Doplňuji:
Miroslave, já ještě nejsem plnoletý, studuji lékařství…Ale nešťastný to je. Jen k otázce pana FOGa jaké jste znamení, tak jsem štír a o štírech se říká, že když milují, tak na celý život – bude na tom trocha pravdy, a já jsem na ní ani po roce, co jsem ji neviděl, tak nezapomněl. Jednou jsem ji náhodou potkal a mluvili jsme spolu. Já jsem se . Choval jsem se divně, byl jsem najednou pozitivní a šťastný, tehdy jsem se dá říct, že rozkvetl. Dal bych všechno za její úsměv…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Haried před 5151 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
panenka

POPRVÉ JSEM SE ZAMILOVALA V 15 DO KLUKA (TED UŽ MANŽELA) NA HORÁCH A JSEM S NÍM AŽ DO TED.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

to mi bylo asi pět, bylo to takové nesmělé, ale hezké … časem jsem se přeorientoval na poněkud jiný, ale pravda ne zcela nepodobný typ ženy. Něco na tom bude.

PS. Za co ty palce nahoru u Panenky – za to, že nepoznala, co je v lásce bolest, čili co je život?! No to je tedy opravdu „chvályhodné“. Obzvlášť když už se tím tady chlubí podruhé. Lidi, kteří si berou první lásku, obyčejně končí prachbídně. Uvítal bych aktualizaci této odpovědi cca za pět deset let.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym