Avatar uživatele
Gorouš

Kdy jste se poprvé zamilovali?

a jestli jste z vaší první láskou navázali vztah a nebáli se ji oslovit. Já jsem se jí bál oslovit, nejsem si natolik sebejistý, no a teď jsme každý jinde…Doteď se mi líbí jen ženy, které jsou ji podobné, jak charakterem, tak i vzhledem. Je to smutné, jako kdybych hledal jí v davu lidí…
Doplňuji:
Miroslave, já ještě nejsem plnoletý, studuji lékařství…Ale nešťastný to je. Jen k otázce pana FOGa jaké jste znamení, tak jsem štír a o štírech se říká, že když milují, tak na celý život – bude na tom trocha pravdy, a já jsem na ní ani po roce, co jsem ji neviděl, tak nezapomněl. Jednou jsem ji náhodou potkal a mluvili jsme spolu. Já jsem se . Choval jsem se divně, byl jsem najednou pozitivní a šťastný, tehdy jsem se dá říct, že rozkvetl. Dal bych všechno za její úsměv…

Uzamčená otázka

ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce

Zajímavá 1Pro koho je otázka zajímavá? Haried před 5151 dny Sledovat Nahlásit



Nejlepší odpověď
Avatar uživatele
panenka

POPRVÉ JSEM SE ZAMILOVALA V 15 DO KLUKA (TED UŽ MANŽELA) NA HORÁCH A JSEM S NÍM AŽ DO TED.

0 Nominace Nahlásit

Další odpovědi
Avatar uživatele
quentos

to mi bylo asi pět, bylo to takové nesmělé, ale hezké … časem jsem se přeorientoval na poněkud jiný, ale pravda ne zcela nepodobný typ ženy. Něco na tom bude.

PS. Za co ty palce nahoru u Panenky – za to, že nepoznala, co je v lásce bolest, čili co je život?! No to je tedy opravdu „chvályhodné“. Obzvlášť když už se tím tady chlubí podruhé. Lidi, kteří si berou první lásku, obyčejně končí prachbídně. Uvítal bych aktualizaci této odpovědi cca za pět deset let.

0 Nominace Nahlásit


Avatar uživatele
anonym

Pro Quentos. Co znamená skončit prabídně? Znamená to snad rozvod? V dnešní době končí rozvodem polovina manželství. Většina těch manželů měla více předmanželských partnerů a přesto „skončili prabídně“. Takže v počtu partnerů před manželstvím to asi není. Moje neteř si vzala také prvního kluka a žijí spolu 18. rok v pohodě, mají 2 děti. Já jsem si vzala čtvrtého partnera po měsíční známosti, máme za sebou 30 let manželství a k rozvodu se nechystáme. Moje matka se vdávala kvůli totálnímu nasazení za zcela neznámého muže a prožili spolu 50 let v lásce, jaká se málokdy nachází. Všichni pláčeme, když nás partner opustí a všichni souhlasíme, že partnerů se má vystřídat více. Tak co tedy chceme? Vezměte si třeba šedesátého partnera, nebo toho prvního, ale respektujte se, nechovejte se k partnerovi, jak byste nechtěli aby se choval on k vám. Nejste jeho vychovatel ani dozorce, ani správce ubytovny. Jste manželé, tak se mějte rádi a bude vám spolu dobře.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Miroslavst

Jejda, to už je dávno. Ani už nevím kdo byl první láska-možná holka ze třídy.
A ty jsi gorouši ženatý? Takže tak trochu nešťastně-myslím v tom, že se ti líbí.....

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
FOG

Vsechno prijde a co se ma stat se stane.
Osobne vsechny lasky urcite ve me neco zanechaly a nikdy na ne nezapomenu.
Ta prvni byla platonicka z me strany a ona to dodnes nevi.Byla starsi asi 15,ja 13 a byl jsem rad v jeji spolecnosti.
Podruhe to bylo naopak,kdy jsem byl v kine v 15 s 13 letou a dovolil jsem si ji vzit za ruku.
Pro Vas mladsi to jsou asi usmevne prihody.ale ja na to nikdy nezapomenu.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
lorja

Ve třetí třídě se mi líbili dva spolužáci.Oba se mnou chtěli chodit a já nevěděla kterého si mám vybrat.Domluvili jsme se,že si o mně spolu zahrají kuličky a já budu chodit s vítězem.Tato kuličková láska nám vydržela až do konce základní školy.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Michal

Bylo to na základní škole.Jmenovala se Zuzana a já si ji dodnes pamatuju.Myslím,že je zdravotní sestra.Nosil jsem jí cínové vojáčky,to si pamatuju.A první pusinku taky.Ostatní bylo nádherné a platonické…

Zdroj: život

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
fortin

V osmi letech. Jenže jí bylo o 4 míň. Hráli jsme si na krále a princeznu. Byla z toho zbytečná mela.

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
vecernice

Bylo to v páté třídě na společném táboře s neslyšícími a ten klučina patřil mezi ty neslyšící-mluvící.Ale byl krásnej.......

0 Nominace Nahlásit

Avatar uživatele
Zlatomuska

Tak na co cekás? Pokud to tam porád je, tak ji oslov .. sanci jestě máte. A naděje umírá poslední. Jsi chlap, tak se tak zacni chovat!!! A pokud studujes VS, tak predpokladám, ze uz ti 18 bylo, tudíz plnolety jsi – jen detail;o). Láska se pozná podle činů, nikoli podle prázdných slov..Já bych treba nemohla být s chlapem, který se neumí za svým názorem stát a nedokáze ani ríct, co si myslí. Mám ráda jasno a vědět na cem jsem.Kamarád mi kdysi po letech rekl, ze mě milujes a já naněj hleděla jak puk. Nezálezí na tom, jak milujete uvnitr, ale jak dokázete milovat navenek a tomu clověku to dokázat!!!Ten vztah mimochodem vůbec nezacal, protoze jsem u něj vůbec nevěděla, na cem jsem.

0 Nominace Nahlásit


Diskuze k otázce

U otázky nebylo diskutováno.

Nový příspěvek