Avatar uživatele
Registrovaný

Jsem hubená a potřebuji přibrat co zabírá jedení/bez pohybu

Doplňuji:
no já chci přibrat tukama/špekama.

Uzamčená otázka – ohodnoťte nejlepší odpověď symbolem palce.

Nejlepší odpověď

Avatar uživatele
Stříbrný

No to bys tomu dala, stala by se z tebe tlustá lemra. Ty se potřebuješ pořádně osvalit, tzn. právě naopak, musíš cvičit a cvičit, jíst zdravě a pravidelně.
Pokud chci přibrat na váze (a to svalovou hmotu, nikoli jen tuk), musím do svého jídelníčku zařadit kvalitní a hodnotné potraviny, zbavit se všech prázdných kalorií, polotovarů, instantních výrobků apod. – a začít jíst pokrmy bohaté zejména na bílkoviny, vitamíny a minerály, ale také na kvalitní tuky a složené sacharidy. Kvalita je důležitější než kvantita.

Sportovci, kteří chtějí nabrat hmotu, musejí výrazně zvýšit příjem bílkovin (až na cca 1,6 b bílkovin na kg za den, větší množství už není z dlouhodobého hlediska vhodné). Ideálními zdroji jsou libová masa, netučné sýry a mléčné výrobky, zvěřina, ryby, luštěniny, ořechy apod.

Kvůli dostatku glykogenu (zásobního sacharidu) je pak nutné – zejména v době po tréninku, přijmout dostatek sacharidů. Bezprostředně po cvičení je ideální ovoce, později škroby (brambory, rýže, těstoviny, obiloviny).

Mezi zdroje kvalitních tuků, které by měly tvořit hlavní podíl této živiny, patří ořechy, lněné a slunečnicové semínko, mořské ryby, olivy a za studena lisované kvalitní oleje apod.
Nevím, jak se stravuješ, tipuju že normálně, žádná vegetariánka, ani veganka asi nejsi

Zdroj: bezhladoveni.cz

 

Další odpovědi:

Avatar uživatele
Registrovaný

Kup si 5 litrů zmrzliny a zbašti jí u nějakého dobrého filmu.;)


Avatar uživatele
Zlatý

Již zodpovězené otázky : http://www.odpovedi.cz/…


Avatar uživatele
Bronzový

Papkej též B vitamíny a Pangamin před jídly (sníš i kuchaře).
Až budeš chtít shodit dávej si B komplex po jídle :) .


Avatar uživatele
Pokročilý

Ono se řekne přibrat svalovou hmotu - mimo jídla hraje samozřejmě velkou roli to cvičení, jenže nejlepší cestou je posilovna. S trenérem, který zajistí, abyste při cvičení méně spalovali, což je důležité, pokud chcete zvýšit svou váhu. Není cvičení jako cvičení...
Doporučuji střídání celozrnného a bílého pečiva, zařadit do jídelníčku tučnější sýry a mléčné výrobky, ořechy, sušené ovoce, hodně tuku obsahuje také živočišné máslo či vepřové sádlo (na chléb).

Doplňuji:
Jezte častěji, nejlépe po 2-2,5 hodinách - v menších, přesto kaloričtějších porcích denně. Nejlépe se přibírá s jídly typu: fastfood, sladkosti či slazené nápoje - nelze to však považovat za ,,zdravé přibírání" a můžete si tak způsobit (především dlouhodobou konzumací) řadu zdravotních problémů.
Proto vybírejte raději zdravější a kvalitní potraviny, s nižším obsahem vlákniny. Také jsou výborné bílkoviny jako tučné ryby: losos, pstruh, sardinky, makrela či konzervovaní sledi nebo tuňáci. Navíc jsou plné omega 3 nenasycených mastných kyselin (tzv. zdravých tuků) a prospívají vašemu nervovému systému, snižují riziko onemocnění srdce či pravděpodobnost lehké nebo střední deprese.


Avatar uživatele
Pokročilý

Stravuj se vyhradne u Mc Donalda, 3x denne, je to chutne a budes spokojena, ale ne dele jak 10 dnu, to uz ti ale uplne bude stacit, jdi pak k lekari na kontrolni odber krve (nepodcenuj to), nebot kdybys takhle jedla 3 az 4 tydny, tak to z 75 %-ni pravdepodobnosti neprezijes.

 

Diskuze k otázce

Avatar uživatele
Registrovaný

mišulka13jan

Sambo no ja chci přibat tukama/špekama a chci to co nejrychleji mám55kg a chci mít 70kg ,ale díky za snahu.

Avatar uživatele
Stříbrný

Samba

No sice nechápu proč se chceš stát tuleněm, ale když je to tvá svobodná vůle, tak si teda kup asi tak vagon bůčku, alkohol,cukr ve všech podobách a nevím ještě jaký boží mňamky, objednej se včas k zubaři, kardiologovi, ortopedovi a nevím ještě k jakýmu "ovi", pánč to budeš za chvíli hodně potřebovat.

 

Přihlásit se

Položte otázku, odpovězte, zapojte se, …

začněte zde

Reklama

Kvalitní odpovědi v: Krása a styl

Zlatý Drap 438
Zlatý iceT 350
Zlatý marci1 330
Zlatý hanulka11 322
Zlatý briketka10 244
Zlatý ReHu 230
Zlatý Damiana 229
Zlatý quentos 192
Zlatý annas 190
Zlatý mosoj 179

Zobrazit celkový žebříček

Facebook

 

Váš požadavek se vyřizuje, počkejte prosím.